کد خبر ۳۲۴۲۷ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۵
لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور :

صبای قم به میهمانی سیاه‌جامگان مشهد می‌رود

تیم فوتبال صبای قم در سیزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به میهمانی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد مقدس می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در حالی که بین آخرین مسابقه هفته دوازدهم تا شروع دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دقیقاً هشت روز فاصله وجود دارد، تیم‌های لیگ برتری از روز یکشنبه هشتم آذر ماه وارد بازی‌های سیزدهمین هفته دور برگشت جام خلیج فارس می‌شوند.

بر این اساس دیدارهای هفته سیزدهم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور از روز یکشنبه هشتم آذر ماه آغاز می‌شود و طبق برنامه سازمان لیگ، تیم صبای قم در میهمانی سیاه‌جامگان مشهد به میدان خواهد رفت.

شاگردان علی دایی که در حال حاضر با کسب 19 امتیاز تیم رده ششم جدول رده‌بندی محسوب می‌شوند از ساعت 14:30 دقیقه عصر روز یکشنبه هشتم آذر ماه در ششمین بازی خارج از خانه این فصل در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد مقدس برابر سیاه‌جامگان تیم 8 امتیازی رده چهاردهم جدول قرار می‌گیرند.

این در حالی است که صبا در هفته دوازدهم در خانه به میدان رفت و دیدار این تیم با ذوب‌آهن اصفهان در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید و صبا با کسب یک امتیاز این دیدار 19 امتیازی شد و در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا در هفته بعدی رقابت‌ها به میهمانی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد برود.

صبای قم از پنج بازی خارج از خانه قبل خود هنوز رنگ پیروزی را ندیده و در چهار بازی با حریفان به تساوی رسیده و در یک دیدار نیز شکست خورد تا از تعداد 15 امتیاز توزیع شده در دیدارهای خانگی تنها چهار امتیاز کسب کرده باشد و 11 امتیاز هدر رفته است.

شاگردان علی دایی در میهمانی رقبای لیگ برتری با نفت تهران، استقلال‌صنعتی خوزستان، پرسپولیس تهران و سایپا تهران مساوی کرده‌اند و در مصاف خارج از خانه با تیم پائین‌جدولی راه‌آهن تهران طعم تلخ تنها شکست این فصل را با نتیجه دو بر یک چشیده‌اند.

صبایی‌ها البته به لطف نتایج خوبی که در دیداری خانگی این فصل خود کسب کرده‌اند اکنون جزو تیم‌های بالای جدول محسوب می‌شوند و الا اگر قرار بود در بازی‌هایی که در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان رقبا هستند نیز همانند بازی‌های خارج از خانه نتیجه بگیرند الان وضعیت مبهمی داشتند.

نماینده فوتبال استان قم در دیدارهای خانگی به ترتیب تیم‌های پدیده مشهد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را با نتیجه یک بر صفر و فولاد خوزستان با تراکتورسازی تبریز را با نتیجه دو بر یک شکست داده، ضمن اینکه با تیم‌های فوتبال استقلال اهواز، گسترش‌فولاد تبریز و ذوب‌آهن اصفهان مساوی کرده است.

صبای قم که هم اکنون با کسب 19 امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی جای دارد و در هفته سیزدهم با تیم هشت امتیازی رده چهاردهم جدول یعنی سیاه‌جامگان در مشهد دیدار می‌کند، فاصله‌ای 6 امتیازی با تیم صدرنشین استقلال تهران دارد ولی با تیم سوم جدول یعنی ذوب‌آهن اصفهان تنها یک امتیاز اختلاف دارد و با تیم‌های چهارم و پنجم یعنی سپاهان و سایپا نیز اختلاف این تیم همین یک امتیاز است.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com