کد خبر ۳۱۴۰۵ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۱
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:

4900 واحد مسکن مهر قم تا خردادماه 95 به بهره‌برداری می‌رسد‌

محسن بهشتی مدیر‌کل راه و شهرسازی قم با اشاره به اینکه تاکنون 42 هزار واحد مسکن مهر در این استان افتتاح شده است، از بهره‌برداری 4900 واحد تا خرداد سال 95 خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محسن بهشتی در مراسم افتتاح 3577 واحد مسکن استان قم که صبح امروز در منطقه پردیسان برگزار شد، با اشاره به اینکه 3577‌واحد در غالب دهمین مرحله افتتاحیه مسکن مهر استان قم تحویل مردم داده می‌شود، اظهارداشت: با افتتاح این واحد‌ها و با احتساب بافت فرسوده از مجموع حدود 46 هزار و 600 واحد مسکن مهر تعهد شده استان قم حدود 4 هزار و900 واحد دیگر باقی می‌ماند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه نزدیک به 42‌هزار واحد مسکن مهر استان قم به بهره برداری رسیده است، افزود: این 3577 واحد مسکن مهر که در این مرحله افتتاح شد هر‌کدام دارای 25 میلیون تومان وام بانکی بوده و 35 میلیون تومان هم فرد مالک آورده داشته و در مجموع هر واحد با میانگین 60 میلیون تومان در اختیار متقاضی قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه کل خدمات پکیج، پارکینگ و محوطه در اختیار کل واحد‌ها قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: پرونده مسکن مهر استان قم با افتتاح این 4 هزار و 900 واحد باقی مانده تا خرداد ماه سال آینده بسته می‌شود.

بهشتی با بیان اینکه در صورت افتتاح این پروژه‌ها در خردادماه استان قم اولین استانی است که پروژه مسکن مهر را به اتمام می‌رساند، تصریح کرد: مشکلاتی در زمینه خدمات مثل برق و گاز وجود دارد که پیگیری برای حل این مشکلات با شورای تامین مسکن استان انجام شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه خدمات زیربنایی و روبنایی از جمله مسائلی است که در پردیسان با آن روبه رو هستیم، افزود: بلوار شهروند تکمیل شده به بهره برداری می رسد، عملیات تقاطع غیر همسطح پردیسان هم آغاز شده و عملیات اجرایی بلوار امام علی (ع) هم به زودی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عمده‌ترین مسکن مهر استان قم در پردیسان است، تاکیدکرد: افزایش 5 میلیون تومانی وام مسکن مهر به دلیل کمبود منابع مالی هنوز در قم اجرایی نشده است که با اجرایی شدنش می‌توان سرعت قابل توجهی به پیشرفت واحدهای باقی مانده مسکن مهر بدهد.

منبع : تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com