کد خبر ۳۱۴۴۱ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹
با حضور حجت‌الاسلام ناطق‌نوری

نشست بررسی جریان‌های تکفیری در قم برگزار شد

نشست بررسی جریان‌های تکفیری ظهر امروز با حضور مشاور رهبر انقلاب اسلامی و به همت جامعةالمصطفی‌العالمیه در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، نشست بررسی جریان های تکفیری ظهر امروز با حضور جمعی از طلاب غیرایرانی فعال در برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در سالن عارف‌الحسینی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

رئیس جامعةالمصطفی‌العالمیه طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه در این مجموعه آموزشی بیش از 300 انجمن فرهنگی و 70 انجمن علمی وجود دارد، تصریح کرد: این مجموعه ظرفیت‌های بسیاری دارد که می‌توان با تکیه بر آن‌ها در عرصه‌های مختلف نقش‌های متفاوتی را ایفا کرد.

آیت‌الله علیرضا اعرافی ادامه داد: انقلاب اسلامی شخصیت‌های برجسته‌ای را درون خود رشد داده است و به برکت حضور آن‌ها توانسته آرمان‌های خود را نه فقط به منطقه بلکه به نقاط مختلف دنیا صادر کند.

همچنین مشاور رهبر انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه مبلغان باید اهداف عاشورا برای مردم تبیین کرده و فقط به بعد احساسی کربلا نپردازند، مطرح کرد: انتقال محتوا و انگیزه قیام عاشورا می‌تواند نسل‌های مختلف جوامع اسلامی را رشد دهد؛ آموزه‌های دینی امام حسین (ع) سبب شد که امام خمینی (ره) بتوانند اسلام ناب را در جامعه زنده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری اوج حرکت انقلاب اسلامی را رشادت‌های دوران دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: ملت ایران در حادثه فیضیه و دوران دفاع مقدس از عاشورا امام حسین (ع)‌ الگوبرداری کردند؛ جمله امام خمینی (ره) به عنوان یک طلبه ساده در مدرسه فیضیه مبنی بر بیرون کردن شاه از ایران همگان را متحیر کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com