کد خبر ۳۱۵۷۸ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴
به دلیل اخراج در هفته هشتم

دهنوی از همراهی صبا محروم شد

تیم فوتبال صبای قم در دیداری از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون در اختیار داشتن مهره‌ کلیدی برابر فولاد خوزستان صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، تیم فوتبال صبای قم برای مصاف عصر چهارشنبه هفته جاری با فولاد خوزستان در هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی به میدان می‌رود که این تیم در غیاب هافبک کلیدی خود در پنجمین بازی داخل خانه این فصل با تیم فولاد خوزستان بازی خواهد کرد.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و فولاد خوزستان از هفته نهم نیم‌فصل نخست مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 و 45 دقیقه عصر روز چهارشنبه بیست و نهم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، شاگردان علی دایی بعد از بازی سخت و سنگین هفته هشتم با پرسپولیس تهران تنها سه جلسه فرصت تمرین داشته‌اند تا در مقابل تیم قعرنشین فولاد قرار بگیرند.

در این تیم قاسم دهنوی بازیکن سابق تیم‌های مس کرمان، ذوب‌آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران و پرسپولیس تهران که یکی از ارکان موفقیت صبای قم در بازی‌های سپری شدن از نیم‌فصل نخست پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و یکی از هافبک‌های کلیدی این تیم در دیدارهای قبل محسوب می‌شود در کنار سایر بازیکنان حضور ندارد و دلیل غیبت این بازیکن اخراج در هفته هشتم است.

صادقی در حالی دیدار حساس صبای قم برابر فولاد خوزستان در هفته نهم مسابقات لیگ برتر را از دست داد که در هفته هشتم در دیداری خارج از خانه صبای قم با تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ترکیب اصلی بازی کرد ولی در این بازی با دریافت کارت قرمز از شاهین حاج بابایی، اخراج شد و بدین ترتیب نمی‌تواند صبای قم را در دیدار هفته نهم با فولاد خوزستان همراهی کند.

دیگر بازیکن تیم فوتبال صبای قم که احتمالا برای دیدار هفته نهم لیگ برتر مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ در تیم رده شانزدهمی جدول رده‌بندی لیگ برتر یعنی فولاد خوزستان، محمدهاشم بیک‌زاده مدافع راست تیم فوتبال صبای قم است که در بازی قبل با پرسپولیس تهران به دلیل مصدومیت مجبور شد خیلی زود زمین بازی را ترک کند، به همین دلیل نمی‌تواند مقابل فولاد خوزستان بازی کند.

بیک‌زاده بعد از اینکه مقابل پرسپولیس تهران از ابتدا در ترکیب اصلی بازی کرد، در حالی این بازی مقابل فولاد خوزستان را از دست داد که تلاش می‌کند بازی‌های آتی برای صبا مدافع موثری باشد تا بار دیگر مورد توجه کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی کشورمان قرار بگیرد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان از هفته نهم لیگ پانزدهم در حالی به میزبانی صبایی‌ها در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد که صبا در حال حاضر با کسب 11 امتیاز در مکان هشتم و فولاد با کسب سه امتیاز در رده شانزدهم هستند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com