کد خبر ۳۳۵۰۰ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹
در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

قاضی دربی 80 دیدار صبا و نفت را سوت می‌زند

تورج حق‌وردی داور هشتادمین دربی پایتخت در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران را قضاوت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، داور بین‌المللی و باتجربه فوتبال کشورمان که در هجدهمین روز دی‌ماه سال جاری 44 ساله می‌شود، به عنوان قاضی دیدار حساس تیم های فوتبال صبای قم و نفت تهران در هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انتخاب شد.

در حالی‌ که دیدارهای هفته دوم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه دهم دی‌ماه آغاز خواهد شد، اسامی تیم داوری دیدار تیم های فوتبال صبای قم و نفت تهران در یکی از دیدارهای حساس روز دوم هفته هفدهم مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس مشخص شد.

قضاوت حق‌وردی در جدال تیم‌های چهارم و نهم جدول

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم تیم تعقیب کننده سه تیم بالای جدول رده بندی و نفت تهران تیم رده نهم جدول رده‌بندی را که قرار است، عصر جمعه یازدهم دی‌ماه در چارچوب دیداری از هفته دوم از دور برگشت پانزدهمین دوره مسابقات این فصل در قم برگزار شود، را تورج حق‌وردی 43 ساله و متولد هجدهم دی‌ماه سال 1351 بر عهده دارد.

حق‌وردی را حسن یوسفی به عنوان کمک داور اول و مجید ویشگاهی به عنوان کمک داور دوم یاری می‌کنند، ضمن اینکه جمشید محمدی به عنوان داور ذخیره و عبدالله باعزم به عنوان ناظر مسابقه، تیم داوری را همراهی خواهند کرد.

صبای قم و و نفت تهران در حالی از ساعت 15 یازدهمین روز دی‌ماه در دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند که در حال حاضر صبای قم با کسب 28 امتیاز در تعقیب سه تیم بالای جدول یعنی استقلال‌ خوزستان، استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در مکان چهارم و تیم فوتبال نفت تهران نیز با کسب 22 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارد.

حق‌وردی تا کنون 81 قضاوت در لیگ برتر فوتبال کشور داشته و در این تعداد قضاوت 331 بار از کارت زرد و 17 بار از کارت قرمز استفاده کرده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com