کد خبر ۳۱۹۶۴ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۲
در پی بارندگی‌های اخیر و مسدود شدن بلوار صورت گرفت

انجام بازدید فنی از بلوار زائر قم

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به انجام بازدید فنی از بلوار زائر گفت: در پی بارندگی‌های اخیر و مسدود شدن بلوار زائر مشکلات ترافیکی برای وسائط نقلیه عمومی و شخصی به وجود آمد که تمهیدات لازم در خصوص رفع این مشکلات اندیشیده شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا قاری قرآن در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای مشکلات ترافیکی به دلیل بسته شدن بلوار زائر گفت: با توجه به بسته بودن بلوار زائر هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا مسیر جایگزین در راستای ارائه خدمات به شهروندان تعیین شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم عمده مشکل ترافیکی را بر روی بلوار زائر دانست و خاطرنشان کرد: بلوار زائر نقش ترافیکی مهمی در شهر دارد و در آن مقاطعی که ایجاد خطر نکند با هماهنگی راهور مسیر باز می‌شود و در صورت احتمال خطر نیز مسیر بسته خواهد شد.

قاری قرآن از بازدید فنی از بلوار زائر خبر داد و خاطرنشان کرد: بعضی نقاط بلوار زائر به جهت آب‌شستگی قدری آسیب دیده ولی در بازدید فنی به عمل آمده در بحث پل‌ها مشکلی نبوده و مشکلات ناشی از آب شستگی‌ها هم حل می‌شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم به کنترل آب‌های بالادست اشاره و عنوان کرد: مشکل ایجاد شده ناشی از آب‌های سطحی بالا دست بوده و مقرر شده این مسیر کنترل شده و مسیر آب‌های ورودی به کانال و خود کانال بررسی شود.

وی با بیان اینکه بحث ایمنی و تردد مسیر مورد توجه است، تصریح کرد: در عبور و مرور و حمل و نقل و در بحث عمرانی و سازه‌ای بلوار زائر که محور اصلی است کار شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com