کد خبر ۳۱۴۷۱ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۸
معاون امور اجتماعی شهرداری قم:

طراحی فضای تفریحی برای کودکان نیازمند خلاقیت است

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: در طراحی فضای تفریحی باید خلاقیت داشته باشیم زیرا با خلاقیت می‌توانیم در محیطی کوچک و با امکانات محدود برای کودکان فضای تفریحی مناسبی ایجاد کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، امیر سامع ظهر امروز در همایش تخصصی فضاهای شهری و تجهیزات بازی کودکان که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه وظیفه شهرداری تامین محیط تفریحی برای شهروندان است، اظهار کرد: این امر سبب رضایتمندی مردم از عملکرد شهرداری می‌شود.

وی افزود: یکی از نکات مورد توجه در جامعه اسلامی توجه به رفع نیازهای شهروندان در اجرای پروژه‌های شهری است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به اینکه باید در فضاهای تفریحی به توانمندی‌های کودکان و نوجوانان توجه شود، گفت: فضای تفریحی باید مناسب جسم و روح کودکان باشد.

سامع تصریح کرد: ارتباط میان نوجوانان و جوانان یکی از موارد مورد توجه در مکان‌های تفریحی است از همین رو باید مکان‌های تفریحی که سبب ارتباط میان این دو گروه می‌شود را ایجاد کرد که متاسفانه امروزه از این موضوع مهم غافل شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه نظر خانواده‌ها در احداث فضای تفریحی مهم است، گفت: در طراحی و احداث فضای تفریحی باید از خانواده‌ها نظرسنجی شود، اگر این طرح‌ها در قالب هنری اجرایی شود به طور قطع تاثیرات به‌سزایی در شهر خواهد داشت.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهم در طراحی فضای تفریحی ایجاد خلاقیت است زیرا که با خلاقیت می‌توانیم در محیطی کوچک و با امکانات محدود برای کودکان فضای تفریحی مناسبی ایجاد کنیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com