کد خبر ۳۸۲۵۵ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸

باند بزرگ سرقت منازل در قم منهدم شد

پلیس قم اعضای یک باند بزرگ سرقت از منازل را دستگیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،با تلاش و پیگیری مسؤولان استان قم باند بزرگ سارقان منزل در استان قم منهدم شد.

از این باند تعداد زیادی اموال سرقتی و خودرو توسط پلیس استان قم کشف شد.

صادقی استاندار قم صبح امروز با حضور در پلیس آگاهی استان در جریان روند شناسایی و انهدام این باند قرار گرفت.

استاندار قم در این بازدید با اشاره به فعالیت‌های پلیس اظهار کرد: نیروهای پلیس با حضور فعال و اشرافیت خوبی که دارند، احساس امنیت را در جامعه به وجود آوردند، اقدامات بسیاری از سوی پلیس صورت گرفته و نیروهای انتظامی کشفیات زیادی داشتند.  

صادقی خاطرنشان کرد: از پلیس آگاهی و پلیس تخصصی که به دنبال ایجاد امنیت هستند، تشکر می‌کنم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز در این بازدید در خصوص باند سرقت گفت: اعضای باند سرقت از منزل طی روزهای دستگیر شدند و این باند 6 عضو دارد، باند سرقت در چهار استان کشور فعالیت داشت، اعضای باند به 28 فقره سرقت اعتراف کردند که 22 فقره از آن در استان قم بوده است.

مجتبایی ادامه داد: تمام سرقت‌های این باند مربوط به منازل بوده و با دو هفته کار اطلاعات و عملیاتی در استان های مختلف اعضای این باند دستگیر شدند و از ابتدای سال تاکنون 44 باند سرقت توسط پلیس استان قم شناسایی شد.

وی افزود: مراحل بازجویی اعضای این باند هنوز به پایان نرسیده و ما در تلاش هستیم تمام سرقت‌های این باند در استان‌های مختلف کشور مشخص شود و اموال سرقتی هم به مالبختگان برگردانیم، پس از پایان مراحل بازجویی ارزش اموال سرقتی این باند هم در صورت ضرورت اعلام خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: پلیس قم موظف و مصمم است که با تمام سارقینی که به شکلی امنیت استان را به هم می‌ریزند، مقابله جدی داشته باشد تا در همه زمینه‌ها امنیت عمومی و اجتماعی را در استان فراهم کند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com