کد خبر ۳۱۴۹۴ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۳
مدیرکل ارشاد :

برگزاری انتخابات خانه مطبوعات قم درآینده ای نزدیک

حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مطابق اساسنامه جدید انتخابات خانه مطبوعات برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی عصر شنبه در سومین نشست صمیمانه با اصحاب رسانه استان قم در سالن جلسات خانه مطبوعات قم ابراز امیدواری کرد که روند موجود زمینه ساز ارائه خدمات مطلوب تر به خبرنگاران دراستان گردد.

وی با اشاره بر پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی اصحاب رسانه؛ بر تعامل، همفکری، همدلی و همزبانی در این زمینه تاکید کرد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت سید الشهدا (ع)؛ بر پیروی از سیره اهل بیت (ع) و ترویج، تبیین و گسترش معارف اسلامی و فرهنگ غنی ائمه اطهار (ع) در سطح جامعه تاکید کرد.

در این جلسه نیز مسوولان رسانه های مختلف قم و اعضای خانه مطبوعات نیز بر همدلی، همزبانی، تعامل، مشارکت و همفکری در حل مشکلات صنفی رسانه های استان تاکید و با توجه به ویژگی های این استان از جمله مطبوعات اذعان کردند که روزنامه نگاران و رسانه های استان قم دارای توانمندی و ظرفیت های بالایی هستند که در عرصه های گوناگون می توانند الگوی مناسبی برای رسانه های کشور باشند.

حل مشکل بیمه روزنامه نگاران، معافیت مالیاتی رسانه ها، فراهم ساختن زیرساخت های لازم برای توجه به اقتصاد رسانه و استقلال مالی رسانه ها، توجه به موارد قانونی در امر آگهی های رسانه ها، توجه به پایگاه های خبری فعال استان، برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات استان قم و اختصاص مرکزی برای انجام فعالیت های رسانه ای در استان قم از جمله مسائل و دغدغه های مطرح شده از سوی اهالی رسانه در این جلسه بود.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com