کد خبر ۳۱۵۲۶ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷
در ارزیابی عملکرد شرکت‌های آب و فاضلاب کشور

آبفای قم موفق به کسب رتبه برتر کشور در طرح تکریم ارباب رجوع شد

شرکت آب و فاضلاب استان قم موفق به کسب رتبه برتر طرح تکریم و جلب رضایت ارباب‌رجوع در صنعت آب و فاضلاب کشور شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، آبفای شهری استان قم موفق به کسب رتبه برتر در طرح تکریم و جلب رضایت ارباب‌رجوع در بین شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور شد.

بر اساس این گزارش شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در هشت محور مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت شرکت آب و فاضلاب استان قم با کسب امتیازات لازم در محورهای مختلف رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

در همین راستا در مراسمی که در شرکت آب و فاضلاب مشهد با حضور گیاهی معاون منابع انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد با اهدا لوح سپاس از توکلی بینا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم تقدیر شد.

در این لوح تقدیر که به امضاء رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور رسیده، آمده است: بی‌شک رشد و توسعه صنعت در گرو ارائه خدمات پایدار و مناسب به مردم است و یکی از شاخص‌های اصلی سنجش این امر در حوزه تحول نظام اداری، برنامه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی است.

حمیدرضا جانباز در ادامه ضمن تقدیر از تعهد و پایبندی مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قم، کسب عنوان «رتبه برتر در زمینه طرح تکریم و جلب رضایت ارباب‌رجوع» را تبریک گفته و ابراز کرده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و پیرو منویات مقام معظم رهبری در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای کشور عزیزمان موفق و سرافراز باشید.

همچنین لازم به یادآوری است دبیر نظام پیشنهادها و تحول اداری شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این مراسم به عنوان دبیر برتر حوزه نظام پیشنهادهای صنعت آب و فاضلاب کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com