کد خبر ۳۳۴۵۸ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶
معاون بهره‌برداری شرکت آبفار قم مطرح کرد

جلوگیری از هدررفت سرمایه 1000 میلیارد ریالی با بازسازی تاسیات آبرسانی

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی قم گفت: با اجرای عملیات اصلاح و بازسازی در سطح روستاهای استان از هدر رفت حدود هزار میلیارد ریال اموال شرکت جلوگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم، محمد احمدی‌جبلی با بیان اینکه فرسودگی تاسیسات آبرسانی به هدررفت آب منجر می‌شود، افزود: خوشبختانه در سال جاری تاکنون تعمیر و ترمیم 9 باب مخزن هوایی و زمینی، احداث، ترمیم و بازسازی 6 حلقه چاه و موتورخانه‌های مرتبط، اصلاح و بازسازی هشت باب حوضچه شیرآلات، چهار مورد حصارکشی و بازسازی (فنس‌کشی) تأسیسات سرچاهی از جمله اتاق برق و محفظه سرچاهی و نیز نصب 17 دستگاه سطح سنج به منظور جلوگیری از سرریز و هدررفت آب مخازن در روستاها انجام گرفته است.

وی گفت: صرف هزینه‌ای اندک می‌تواند تاسیسات موجود را بازسازی کند و ضمن جلوگیری از سرمایه‌گذاری جدید در حفظ و مراقبت از محیط زیست هم موثر باشد چرا که هر نوع توسعه به نوعی در تخریب محیط زیست تاثیرگذار است.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفار قم بیان کرد: عملیات اصلاح و بازسازی در سطح روستاهای استان که تاسیسات آنها در حال فرسودگی است همچنان ادامه داشته و با تکمیل عملیات در حال اجرا، از هدررفت حدود هزار میلیارد ریال اموال شرکت جلوگیری خواهد شد.

احمدی اظهار کرد: با تعمیر و بازسازی تأسیسات موجود علاوه بر افزایش عمر مفید سازه‌های احداثی از سرمایه‌های موجود حداکثر استفاده به عمل می‌آید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com