کد خبر ۳۲۵۴۱ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۳
معاون سازمان اوقاف:

طراحی ویژه دشمنان برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: برخی از افرادی که به ولایت فقیه ایمان ندارند خواستار حضور در مجلس خبرگان رهبری هستند که باید جلوی این امر گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام احمد شرفخانی ظهر امروز در همایش بزرگ مبلغان اعزامی دهه آخر صفر که در مجتمع فرهنگی و آموزشی امامزاده سید علی برگزار شد، با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دشمنان طرح‌های خاصی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری دارند.

وی افزود: دشمنان به دنبال این هستند که افرادی که به ولایت فقیه اعتقاد ندارند به مجلس خبرگان رهبری ورود پیدا کنند زیرا که این افراد معتقدند ولی فقیه مانند رئیس جمهور باید هر چند سال یک بار عوض شود و نیازی نیست رهبر دائمی باشد.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به رواج اینگونه تفکرات در برخی از استان‌های کشور گفت: دشمنان برای رسیدن به این اهداف شوم بودجه خوبی را نیز مشخص کرده‌اند.

حجت‌الاسلام شرفخانی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای بر موضوع نفوذ دشمنان دارند که باید ابعاد این نفود را به مردم گوشزد کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند، گفت: مبلغان باید در دوره تبلیغ مردم را با سخنان رهبر معظم انقلاب پیش از پیش آشنا کنند.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو درصد از موقوفات کشور مختص حوزه‌های علمیه است که بیش از نیمی از این موقوفات درآمد ندارد.

حجت‌الاسلام شرفخانی بیان کرد: از روزهای نخست انقلاب تا سال 1389 بیش از 6 هزار وقف و از سال 1390 تا 1394 بیش از 9 هزار وقف صورت گرفته است که این نشان از حضور گسترده مردم در امور خیر است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com