کد خبر ۳۱۷۱۱ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۳
سه‌شنبه پنجم آبان ماه در قم صورت می‌گیرد

امیدهای صبا در جدال با مس به دنبال نخستین پیروزی در لیگ برتر

تیم فوتبال امید صبای قم در تلاش برای کسب نخستین پیروزی خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر مس کرمان صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، تیمی که بازی پیروز در نیمه نخست جدال خارج از خانه هفته آغازین فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور را در نیمه دوم برابر تیم فجر شهید سپاسی شیراز با تساوی عوض کرده، این هفته نخستین پیروزی خود را در مصاف با مس کرمان جستجو می‌کند.

تساوی در هفته نخست از مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور حاصل تلاش 90 دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر امیدهای صبای قم با میزبان مطرح خود فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه شهید دستغیب این شهر است و اکنون صبایی‌ها در خانه خود باید در دومین هفته لیگ برتر به میدان بروند.

شاگردان حسین گنجیان در تیم امید صبای قم برابر فجر سپاسی شیراز نمایش قابل قبولی ارائه ‌کردند و به غیر از دو گلی که برابر حریف به ثمر رساندند این امکان را داشتند که به گل‌های بیشتری نیز دست یابند اما هر بار توپ‌های در آستانه دروازه را از دست دادند تا حریف از غفلت آنها دو گل بسازد و کار را به تساوی بکشاند.

صبایی‌ها در حالی از دیدار خارج از خانه هفته نخست لیگ برتر مقابل امید فجر شهید سپاسی شیراز با کسب یک امتیاز خارج شدند که در این دیدار حساس سینا قلیان و علی غلامرضایی در نیمه نخست گل‌های صبا را زدند و صبا با گلی که در لحظات پایانی نیمه نخست پذیرفت با برتری دو بر یک به رختکن رفت.

اما میزبان در نیمه دوم از فشارهای زیادی که روی دروازه امیدهای صبای قم ایجاد کرد به گل تساوی رسید تا صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز نخستین بازی خود از فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور را با تساوی دو بر دو به پایان برسانند.

اما اکنون بر اساس برنامه فدراسیون فوتبال، دیدارهای هفته دوم از دور رفت مسابقات فصل جدید لیگ دسته برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به صورت همزمان روز سه‌شنبه هفته آینده پنجم آبان ماه برگزار خواهد شد و طی آن تیم فوتبال امید صبای قم از ساعت 14:15 دقیقه در خانه خود برابر تیم مس کرمان به میدان می‌رود.

امیدهای صبای قم در این فصل مقابل 11 تیم لیگ برتری در 22 هفته دیدارهای رفت و برگشت به رقابت می‌پردازند در حالی که این تیم با هدایت حسین گنجیان به عنوان سرمربی و حضور مسعود راشکی و رضا گلباشی به عنوان مربی در لیگ برتر حضور پیدا کرده است.

مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم برگزار می‌شود و لیگ‌ برتری‌ها بازی‌های خود را همانند لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کشور جام خلیج‌فارس به شکل رفت و برگشت برگزار می‌کنند تا قهرمان این فصل از بازی‌ها مشخص شود.

با قرعه‌کشی انجام شده در سازمان لیگ فوتبال، تیم‌های امید صبای قم، ایران‌جوان بوشهر، صنعت‌نفت آبادان، مس کرمان، ملوان بندر انزلی، فجر شهید سپاسی شیراز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، کارون اهواز، نفت اهواز، مس رفسنجان، فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com