کد خبر ۳۱۸۹۸ انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
با کسب دو پیروزی و یک باخت در مرحله نخست

ایثار ماهان‌تندیس قم نایب‌قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در پایان مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بازی‌‌های تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در مرحله نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به میزبانی شهر اراک به انجام رسید و این تیم از سه مسابقه خود در مجموع پنج امتیاز کسب کرد.

میزبان این بازی‌ها تیم شهرداری اراک و سالن ورزش‌های جانبازان و معلولان این شهر بود و تیم‌های ایثار ماهان‌تندیس قم، هیئت زنجان، شهرداری اراک و آلومینیوم المهدی هرمزگان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نماینده شایسته قم در جایگاه دوم قرار گرفت.

اما در بازی‌های این مرحله تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در نخستین بازی خود از دور نخست مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مقابل تیم بسکتبال با ویلچر آلومینیوم المهدی هرمزگان به برتری قاطع رسید.

در سه روز رقابت چهار تیم حاضر در این مرحله، تیم‌های ایثار ماهان‌تندیس قم، هیئت زنجان، شهرداری اراک و آلومینیوم المهدی هرمزگان با یکدیگر به رقابت پرداختند، در حالی که نخستین مسابقه نماینده قم برابر تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان به انجام رسید و در نهایت قهرمان فصل گذشته لیگ برتر یعنی ایثار ماهان‌تندیس قم موفق به کسب برتری شد.

در این دیدار که در سالن جانبازان شهر اراک و در حضور تعداد زیادی از علاقمندان به ورزش برگزار شد، شاگردان عباس خاکی توانستند با ارائه یک بازی منسجم و تماشایی تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان را با نتیجه جالب توجه 71 بر 43 شکست بدهند.

اما دومین مسابقه تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در مرحله نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برابر میزبان بازی‌ها یعنی تیم شهرداری اراک برگزار شد، در حالی که نماینده قم حریف خود را دست کم گرفت و باخت.

میزبان این بازی‌ها یعنی تیم شهرداری اراک که در نخستین بازی خود با حساب 65 بر 54 تیم هیئت زنجان را مغلوب کرده بود، در دومین دیدار به مصاف تیم ایثار ماهان‌تندیس قم رفت و در میان ناباوری توانست مدافع عنوان قهرمانی فصل 93 را با شکست مواجه کند.

در این دیدار که در حضور جمع زیادی از دوستداران بسکتبال با ویلچر در سالن جانبازان شهر اراک و در اوج حساسیت و جذابیت به انجام رسید، شاگردان عباس خاکی در روزی که توپ‌های زیادی را زیر حلقه تیم میزبان از دست دادند و چندین بار در گل کردن پنالتی‌ها ناکام بودند با نتیجه عجیب 68 بر 59 به تیم شهرداری اراک باختند تا نخستین شکست در لیگ سال 1394 در کارنامه آنها به ثبت برسد.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم بعد از کسب یک پیروزی برابر نماینده هرمزگان و قبول یک باخت مقابل نماینده اراک، شاگردان عباس خاکی در تیم ایثار ماهان‌تندیس قم در سومین مسابقه تیم بسکتبال با ویلچر هیئت زنجان را شکست دادند.

تیم هیئت زنجان که در دو دیدار قبلی خود به تیم آلومینیوم هرمزگان و شهرداری اراک باخته بود، در سومین بازی خود نیز برابر تیم پرقدرت ایثار ماهان‌تندیس قم حرفی برای گفتن نداشت و با حساب 75 بر 45 به نماینده شایسته ورزش جانبازان و معلولان استان قم باخت.

شاگردان عباس خاکی در تمام لحظات این دیدار تیم برتر میدان بودند به طوری که نیمه نخست این بازی را با حساب 37 بر 25 به نفع خود به پایان رساندند و در نیمه دوم نیز تسلط خود را بر جریان این بازی ادامه دادند تا در نهایت 75 بر 45 رقیب سنتی خود را مغلوب کنند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم برای انجام بازی‌های مرحله دوم روزهای 20 تا 22 آبان‌ماه راهی شهر بندرعباس می‌شود تا در سه دیدار حساس دیگر در مرحله دوم مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان برود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com