کد خبر ۳۲۹۷۹ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷
با پایان محرومیت یک‌ جلسه‌ای

مجوز بازی هافبک صبای قم برابر استقلال صادر شد

هافبک کلیدی تیم فوتبال صبای قم برای همراهی صبا در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر استقلال تهران مجوز گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در حالی که تیم فوتبال صبای قم باید در پانزدهمین هفته از مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم استقلال‌ تهران برود، تا این لحظه تنها می‌تواند از یکی از دو بازیکن محروم هفته قبل، در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز استفاده کند.

شاگردان علی دایی در هفته چهاردهم بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بودند که این بازی در نهایت با حساب یک بر صفر به سود صبا به پایان رسید، اما صبای قم در این دیدار به دلیل سه اخطاره بودن و همچنین به دلیل رای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دو مهره مؤثر خود را در اختیار نداشت.

اکنون که موعد دیدار حساس صبای قم با استقلال تهران در هفته پانزدهم و پایانی از نیم‌‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رسیده است، صبایی‌ها برای استفاده از فرشید باقری هافبک دفاعی خود در مصاف با استقلال تهران مجوز گرفته‌اند، اما فرید کریمی همچنان اجازه بازی ندارد.

صبای قم در دیدار هفته چهاردهم با ملوان بندر انزلی نتوانست از وجود فرشید باقری در میانه میدان استفاده کند، ولی در دیدار با استقلال تهران این بازیکن حضور خواهد داشت اما هنوز در خصوص فرید کریمی رای نهایی از سوی کمیته انضباطی صادر نشده است و صبا نسبت به این موضوع اعتراض دارد.

‌تا پایان هفته چهاردهم از نیم‌فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، پنج بازیکن تیم فوتبال صبای قم به دلیل دریافت دو کارت زرد در بازی‌های گذشته خطر محرومیت در بازی‌های آینده را احساس می‌کنند، اما صبا برای دیدار با استقلال تهران در هفته پایانی نیم‌فصل به جزء فرید کریمی که هنوز تکلیف مشخصی ندارد دیگر بازیکنان خود را به طور کامل در اختیار خواهد داشت.

این در حالی است که نتایج مطلوب و عملکرد موفق صبای قم در هفته‌های پنجم تا چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از تنها باخت آنها در هفته چهارم مقابل راه‌آهن تهران، صبای قم را به جمع تیم‌های بالای جدولی رسانده و این تیم هم‌اکنون در مکان چهارم لیگ پانزدهم جای گرفته است.

صبای قم در حال حاضر تیم 25 امتیازی و نیمه بالای جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به شمار می‌رود، در حالی که بازی این تیم با استقلال تهران از ساعت 16:20 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، بازی‌های هفته‌ پانزدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه آغاز می‌شود و همزمان با این دیدار نفت تهران با سایپا تهران و استقلال‌اهواز با سپاهان اصفهان دیدار می‌کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com