کد خبر ۳۱۳۳۸ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد

احداث 40 درصد مدارس قم توسط خیرین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه نزدیک به 40 درصد مدارس قم توسط خیرین احداث شده است، گفت: اگر ‏خیرین ما را در این راه یاری نمی‌کردند، وضعیت آموزشی وضعیت مشخصی نداشت.‏

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حمیدرضا شیخ‌الاسلام در آیین افتتاحیه دبیرستان حاج حبیب‌الله عبداللهی‌راد که ظهر امروز در منطقه پردیسان قم برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: با راه‌اندازی این مجموعه آموزشی در واقع شاهد افتتاح یک دانشکده هستیم.

وی با بیان اینکه خیرین با یک نگاه بلند و جامع به ساخت مدرسه اهتمام دارند، اضافه کرد: یکی از افتخارات ما در آموزش و پرورش این است که شروع حرکت و کار مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور در دهه 60 از قم بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تاکید بر اینکه نزدیک به 40 درصد مدارس قم توسط خیرین احداث شده است، ادامه داد: اگر خیرین ما را در این راه یاری نمی‌کردند، وضعیت آموزشی ما وضعیت مشخصی نداشت که جای قدردانی دارد.

شیخ‌الاسلام جمعیت فراوان ساکن در شهرک پردیسان را مورد توجه قرار داد و افزود: اگر در تمام ساختمان‌های مسکونی این شهرک سکونت برقرار شود، از لحاظ زیرساخت‌های آموزشی و کمبود مدرسه به مشکل برخورد خواهیم کرد.

وی به کیفیت بسیار مطلوب ساختمان این مدرسه اشاره کرد و گفت: نگاه خیران مدرسه‌ساز قم این نیست که به هر شکل ممکن و با هر کیفیتی مدرسه‌ای را بنا کنند، بلکه مانند این مدرسه همواره سعی داشته‌اند تا مدرسه‌ای در شان قم احداث کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com