کد خبر ۳۱۶۶۶ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم:

معبر تردد در بستر قمرود از تهدیدات شهری محسوب می‌شود

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به اینکه رودخانه قمرود امروز یکی از تهدیدات شهری محسوب می‌شود، گفت: باید دستگاه‌های اجرایی آمادگی لازم را برای مقابله با هرگونه حادثه در این رودخانه داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید امیر سامع ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرداری قم در پدافند غیر عامل پیشگیری از حوادث را مهم تلقی می‌کند، اظهار کرد: اسامی اعضای شورای پدافند غیر عامل شهرداری قم به شورای پدافند غیر عامل ارسال شده است که در حال حاضر منتظر تائید این اعضا هستیم.

وی افزود: کارگروه‌های مختلف خدمات شهری در شهرداری تعیین شده‌اند که مدیران دستگاه‌های مختلف باید در این جلسات حضور داشته باشند تا بتوانیم فعالیت مناسبی را در این جلسات داشته باشیم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به اینکه جلسات مختلفی در شورای پدافند غیر عامل شهرداری قم برگزار شده است، گفت: شورای پدافند غیرعامل به عنوان یک شورای مجزا است که در حوزه پیشگیری از حوادث و تهدیدات فعالیت می‌کند.

سامع تصریح کرد: بروشوری از فعالیت‌های شهرداری در حوزه پدافند غیرعامل تهیه شده که به کارکنان و مدیران حوزه‌های مختلف شهرداری داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم باید وظایف خود را نسبت به پدافند غیرعامل بدانند، گفت: باید برنامه‌هایی داشته باشیم تا مردم بدانند چه وظایف و مشارکت‌هایی را باید در حوزه شهر در خصوص پدافند غیرعامل داشته باشند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم خاطرنشان کرد: رودخانه قمرود که امروز به عنوان یک معبر شهری از آن استفاده می‌شود به عنوان یکی از تهدیدات شهری محسوب می‌شود که دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی لازم را برای پیشگیری و خدمت‌رسانی به مردم در هنگام وقوع حادثه در این رودخانه داشته باشند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com