کد خبر ۳۱۶۹۱ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم خبر داد

صدرنشینی یاسین‌پیشرو قم در لیگ برتر وزنه‌برداری ایران

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم از صدرنشینی تیم وزنه‌برداری این باشگاه در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علی رحمانی اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم در رشته‌های فوتسال، تکواندو و وزنه‌برداری در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این سه رشته ورزشی حضور دارد و در هر سه رشته از بهترین‌های ایران استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: تیم وزنه‌برداری باشگاه یاسین‌پیشرو قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور با ترکیبی از ستاره‌های وزنه برداری ایران، آسیا و جهان به میدان رفته و قطعا به دنبال کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم اضافه کرد: حضور قوی‌ترین مرد جهان در ترکیب تیم یاسین‌پیشرو قم از این تیم یک مدعی ساخته، ضمن اینکه دیگر قهرمانان وزنه‌برداری میادین داخلی و برون‌مرزی در این تیم همگی برای موفقیت یاسین‌پیشرو قم تلاش می‌کنند.

وی در ادامه به صدرنشینی تیم وزنه‌برداری یاسین‌پیشرو در لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: رقابت‌های هفته دوم فصل جاری پیکارهای لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور با عملکرد بسیار خوب وزنه‌برداران یاسین‌پیشرو قم همراه بود.

رحمانی صدرنشینی در پایان هفته دوم را نشان از آمادگی بالای تیم یاسین‌پیشروی قم برای قهرمانی در این فصل لیگ برتر وزنه‌برداری کشور عنوان کرد و افزود: در رده‌بندی مجموع هفته‌های نخست و دوم لیگ برتر نیز تیم یاسین‌پیشرو قم بعد از تیم ذوب آهن در مکان دوم قرار گرفته است.

وی یاد آور شد: با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون وزنه‌برداری، پرونده رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر در حالی با برگزاری همزمان رقابت‌های اوزان 105 و به اضافه 105 کیلوگرم به پایان رسید که در مسابقات این هفته، وزنه‌برداران تیم یاسین‌پیشروی قم در پنج وزن عنوان نخست و صدرنشینی را از آن خود کردند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم با بیان اینکه تیم وزنه‌برداری این باشگاه در پایان هفته دوم با کسب 614 امتیاز در صدر ایستاد، بیان کرد: تیم ذوب‌آهن اصفهان جدی‌ترین رقیب یاسین‌پیشرو قم نیز در رقابت‌های این هفته 593 امتیاز کسب کرد و در رده دوم ایستاد.

وی با اشاره به رده‌بندی سایر تیم‌های حاضر در هفته دوم لیگ برتر وزنه‌برداری، افزود: تیم ملی حفاری با 533 امتیاز، نیروی زمینی ارتش با 519 امتیاز، عقاب نیروی‌هوایی با 516 امتیاز، مناطق نفت‌خیز جنوب با 510 امتیاز و رعد پدافند تهران با 504 امتیاز در رده‌های سوم تا هفتم قرار دارند.

رحمانی افزود: در رده‌بندی نهایی امتیازات هر دو هفته سپری شده از لیگ برتر نیز تیم‌های ذوب آهن اصفهان با  1201 امتیاز و یاسین پیشروی قم با 1148 امتیاز در مکان‌های نخست و دوم جدول هستند و تیم‌ ملی حفاری با 1040 امتیاز سوم است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم در پایان اظهار کرد: همچنین تیم‌های وزنه‌برداری عقاب نیروی هوایی با 1030 امتیاز، رعد پدافند تهران با 1029 امتیاز، نیروی زمینی ارتش با 1022 امتیاز و مناطق نفت خیز جنوب با 1022 امتیاز چهارم تا هفتم هستند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com