کد خبر ۳۱۴۷۸ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۱
مربی تیم جوانان هیئت وزنه‌برداری قم خبر داد

رقابت 2 وزنه‌بردار قم با پولاد سرد پیکارهای قهرمانی کشور

مربی تیم جوانان هیئت وزنه‌برداری استان قم از رقابت دو تن از استعدادهای وزنه‌برداری قم با حریفان شرکت کننده در پیکارهای قهرمانی جوانان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حسین موتمنی اظهار کرد: رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور در دو گروه سنی امسال به صورت جداگانه در شهرهای مسجد سلیمان و همدان برگزار می‌شود و مدعیان برای عضویت در تیم ملی کشورمان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور در دو گروه سنی در حالی برگزار می‌شود که ابتدا وزنه‌برداران شرکت کننده در مسابقات رده‌های سنی 17 و 18 سال به میزبانی هیئت وزنه‌برداری استان همدان به روی صحنه می‌روند.

مربی تیم جوانان هیئت وزنه‌برداری استان قم بیان کرد: همچنین رقابت‌های وزنه‌برداری رده‌های سنی 19 و 20 سال با حضور چهره‌های شاخص از سراسر کشور در نیمه دوم آبان ماه به میزبانی هیئت خوزستان در شهرستان مسجدسلیمان به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون وزنه‌برداری و اعلام کمیته مسابقات این فدراسیون، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور در رده سنی 17 و 18 سال از امروز آغاز می‌شود و وزنه‌برداران قم در دسته‌ 69 کیلوگرم به میدان خواهند رفت.

موتمنی با اشاره به محدودیت سنی در نظر گرفته شده برای وزنه‌برداران حاضر در رقابت‌های این دوره، بیان کرد: وزنه‌برداران متولد سال‌های 1376 و 1377 مجاز به شرکت در این مسابقات هستند در حالی که به نمایندگی از هیئت وزنه‌برداری قم حسین غفاری و سیدعارف حسینی با حریفان پیکار می‌کنند.

وی افزود: ما برای مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور در رده سنی 19 و 20 سال که تنها متولدین سال‌های 1374 و 1375 مجاز به شرکت در آن هستند و آبان‌ماه به میزبانی مسجدسلیمان برگزار می‌شود نیز چند نماینده اعزام خواهیم کرد.

مربی تیم جوانان هیئت وزنه‌برداری استان قم ابراز کرد: در این دوره از رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور که به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود تعداد 24 تیم از سراسر کشور حضور دارند و در دسته‌های مختلف برای کسب مدال تلاش می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: رقابت وزنه‌برداران شرکت کننده در این رده سنی از مسابقات قهرمانی کشور در حالی به میزبانی همدان برگزار می‌شود که نزدیک به یک دهه این رقابت‌ها تعطیل بود و در واقع در این رده سنی بعد از سال 84 تاکنون هیچ مسابقه‌ای در سطح کشور برگزار نشده است.

موتمنی بیان کرد: برترین‌های رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور با برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان کشورمان به اردوی تیم ملی راه خواهند یافت تا بعد از تمرینات مختلف در سال 2016 به رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا و جهان اعزام شوند.

وی با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی نگاه ویژه‌ای به این رقابت‌ها دارد تا با شناخت چهره‌های شاخص،‌ وزنه‌برداری کشورمان همچنان به روند رو به رشد و پیشرفت خود ادامه بدهد، افزود: پس از رقابت وزنه‌برداران این رده سنی، قرار است رقابت‌های قهرمانی کشور در رده سنی 19 و 20 سال به میزبانی مسجدسلیمان برگزار شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com