کد خبر ۳۱۰۳۹ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱
در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال صورت می‌گیرد

جدال صبای قم با پرسپولیس در چهارمین میهمانی لیگ پانزدهم

تیم فوتبال صبای قم بعد از تعطیلات لیگ برتر فوتبال برای انجام چهارمین بازی خارج از خانه خود در لیگ پانزدهم به میهمانی تیم پرسپولیس تهران می‌رود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، شاگردان علی دایی در حالی باید هشتمین بازی این فصل خود را در میهمانی تیم مطرح و پرطرفدار پرسپولیس تهران برگزار می‌کنند که حریف پایتخت‌نشین این‌ روزها به واسطه از دست دادن کاپیتان فقید خود یعنی هادی نوروزی حال و هوای خاصی دارد.

گفته می‌شود که تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر شاگردان علی دایی در تیم صبای قم با پیراهن مشکی‌رنگ و به احترام کاپیتان از دست رفته خود به میدان خواهد آمد و این بازی مورد تاثیر غیبت کاپیتان به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که تا کنون هفت هفته از دیدارهای نیم‌فصل نخست مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس سپری شده و 23 هفته تا پایان لیگ پانزدهم باقی مانده و شاگردان علی دایی در مکان هشتم جدول جای گرفته‌اند.

صبای قم که امسال با هدایت بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان و کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ظاهر شده، اکنون با کسب 10 امتیاز از هفت مسابقه در مکان هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

دایی و شاگردانش که کار آمادگی برای حضور در فصل پانزدهم لیگ برتر را بسیار دیرتر از سایر رقبا آغاز کرده‌اند و حتی در فاصله یک هفته به نخستین بازی خود در لیگ جدید وارد تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی شده‌اند، زمان زیادی صرف شد تا به هماهنگی لازم برسند و خود را به عنوان یک مدعی معرفی کنند.

زمانی که تیم صبای قم قرار شد با مدیریت جدید، حامی مالی جدید و کادر فنی و بازیکنان جدید در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌ای کشور حضور یابد،‌ هم مربیان جدید در کنار دایی به صبا آمدند و هم اینکه با نظر علی دایی بازیکنان بسیار زیادی که اکثر آنها نفرات مطرح هستند به صبا ملحق شدند.

با این حال دایی در آخرین گفت‌وگوی خود در حاشیه دیدار صبای قم و سپاهان اصفهان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اعلام کرد که در نیم‌فصل قطعا به دنبال جذب بازیکنان جدید خواهد بود، زیرا در هر سه منطقه زمین احساس کمبود بازیکن کارآمد می‌کند.

دایی حتی نیم‌نگاهی به جذب بازیکن مطرح خارجی نیز دارد تا در خطوط سه‌گانه دفاع، هافبک و حمله به ویژه خط حمله خلأ نداشتن یک مهاجم تمام کننده و حرفه‌ای را پرکند و تیمش در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با قدرت بیشتری به مصاف حریفان برود.

تیم فوتبال صبای قم در هشتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید از ساعت 18:55 دقیقه روز پنجشنبه بیست و سوم مهر ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس تهران برود و بدین‌ترتیب چهارمین بازی خارج از خانه این فصل خود را انجام بدهد، در حالی که صبا از بازی‌های قبلی خارج از خانه برابر نفت تهران و استقلال‌صنعتی خوزستان نتیجه تساوی و برابر راه‌آهن تهران نتیجه باخت را در کارنامه بازی‌های خود دارد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com