کد خبر ۳۱۸۹۵ انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

صبا از تراکتورسازی انتقام می‌گیرد

تیم فوتبال صبای قم در دیداری انتقامی از هفته یازدهم نیم‌ فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، با توجه به اتفاقات رخ داده داوری در دیدار حذفی صبای قم و تراکتورسازی تبریز که یک ماه قبل در قم برگزار شد، دپارتمان داوری فدارسیون فوتبال تیم داوری با تجربه‌ای را برای قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی کرده است.

دیدارهای یازدهمین هفته از مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با فاصله‌ای چهار روزه نسبت به هفته دهم از روز جمعه هشتم آبان‌ماه آغاز شده و امروز در حالی پیگیری می‌شود که تیم صبای قم باید در خانه خود به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز برود.

شاگردان علی دایی در حالی از ساعت 15:30 امروز در جدالی حساس مقابل تیم رده هفتمی جدول یعنی تراکتورسازی تبریز قرار می‌گیرند که خود در مکان پنجم هستند و در صورت کسب برتری در مصاف با تراکتوری‌ها به رده سوم یا چهارم جدول نیز خواهند رفت.

توقف تیم‌های مدعی و بالانشین جدول رده‌بندی در چند هفته اخیر به خصوص تساوی استقلال تهران در مقابل پرسپولیس تهران در شهرآورد هشتاد و یکم سبب شده تا انگیزه بازیکنان صبا برای کسب برتری در مقابل تیم تراکتورسازی تبریز بیشتر شود، زیرا صبا با غلبه بر حریف تبریزی خود در بالای جدول جایگاه بهتری برای خود ایجاد می‌کند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز یکی از هفت مسابقه روز دوم هفته یازدهم لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور است که امروز به قضاوت سیدمهدی سیدعلی در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید؛ در حالی که حسن ظهیری به عنوان کمک داور نخست، قهرمان نجفی به عنوان کمک داور دوم و محمدحسین ترابیان به عنوان داور ذخیره اعضای تیم قضاوت‌کننده این مسابقه هستند، ضمن اینکه ناظر داوری این بازی عبدالله باعزم از داوران قدیمی فوتبال کشورمان است.

صبای قم در حالی به مصاف رقیب سرسخت تبریزی خود می‌رود که پیش از شروع لیگ پانزدهم در یک دیدار دوستانه در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران که تمرینات خود را انجام می‌دهد با تراکتورسازی روبه‌رو شده و البته طعم تلخ شکست 1 بر 0 را در مقابل شاگردان تونی اولیویرا چشیده است.

در مجموع صبای قم از آخرین بازی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مصاف با تیم تراکتورسازی تبریز نیز چندان خاطره خوشی ندارد، زیرا در هفته بیستم فصل گذشته میزبان تیم تراکتورسازی بود و در پایان با حساب 3 بر 2 و البته با اشتباهات فراوان داوری از حریف خود شکست خورد.

تیم صبای قم در بازی نیم‌فصل نخست لیگ فصل گذشته نیز با حساب 4 بر 2 در تبریز به تیم تراکتورسازی باخته و اکنون انگیزه زیادی دارد که بتواند چهارمین پیروزی متوالی در دیدارهای خانگی را در هفته یازدهم در مقابل این رقیب مطرح تبریزی خود کسب کند.

صبا در چند فصل اخیر نتوانسته تیم تراکتورسازی تبریز را در دیدارهای لیگ برتر شکست بدهد ولی امروز وضعیت تفاوت می‌کند و علی دایی و شاگردانش با موجی از انگیزه و اشتیاق برای رفتن به مکان‌های سوم یا چهارم جدول به مصاف تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌روند تا هم تلافی باخت‌های چند فصل اخیر را انجام بدهند و هم اینکه به بالای جدول نزدیک‌تر شوند و البته انتقام باختی که یک ماه قبل در جام حذفی برابر تراکتورسازی داشتند را بگیرند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com