کد خبر ۳۱۹۷۴ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۶
آیت‌الله دیرباز مطرح کرد

تغییر شیوه عملکردی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید رویکردهای متفاوتی را برای دستگاه‌های اجرایی به دنبال داشته باشد، گفت: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باید شیوه عملکردی دستگاه‌های اجرایی تغییر کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‌الله عسگر دیرباز ظهر امروز در همایش وحدت حوزه و دانشگاه که در سالن همایش دانشگاه قم برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه قم با دستور آیت‌الله شهید بهشتی و شهید محمدجواد باهنر، به همت آیت‌الله سید حسن خرمی‌طاهرآبادی و آیت‌الله مومن تاسیس شده است اظهار کرد: اکنون 10 هزار دانشجو در شش دانشکده این دانشگاه فعالیت دارند.

وی تفکیک خواهران و برادران در بخش‌های مختلف دانشگاه را یکی از دستاوردهای دانشگاه قم دانست و ابراز کرد: این ویژگی، اساتید و دانشجویان برجسته بسیاری را به سمت این دانشگاه هدایت کرده است.

رئیس دانشگاه قم به برخی از کاستی‌های مالی این دانشگاه اشاره کرد و گفت:‌ همایش وحدت حوزه و دانشگاه در ارتباط با اقتصاد مقاومتی می‌تواند نقشه راه جدیدی را برای تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به سخنان و رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در این زمینه توجه کرده و دستورات را در دستور کار خود قرار دهیم.

آیت‌الله دیرباز با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید رویکردهای متفاوتی را برای دستگاه‌های اجرایی به دنبال داشته باشد تصریح کرد: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باید شیوه عملکردی دستگاه‌های اجرایی تغییر کند.

وی، ایجاد امنیت همه جانبه و پایدار در ایران را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و یادآور شد: تمام فعالیت‌هایی که در بخش‌های مختلف جامعه اسلامی انجام می‌شود برای رسیدن به نعمت امنیت است که در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی تعریف‌های متفاوتی دارد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com