کد خبر ۳۱۷۸۸ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم مطرح کرد

نگاه ویژه دولت به استان‌ها در برنامه ششم توسعه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: مقدمات شکل‌گیری برنامه ششم توسعه در دولت کلید خورده است که در این برنامه دولت نگاهی ویژه به استان‌ها دارد و نسبت به برنامه‌های قبلی سیاست جدیدی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید حسن رضوی امروز با اشاره به اینکه استان‌ها باید برای استفاده جامع از ظرفیت‌های خود اختیارات مشخصی داشته باشند، اظهار کرد: اکنون در پایان برنامه پنجم توسعه کشور بوده و مقدمات شکل‌گیری برنامه ششم توسعه در دولت کلید خورده است که در این برنامه دولت نگاهی ویژه به استان‌ها دارد و نسبت به برنامه‌های قبلی سیاست جدیدی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمن در عرصه اقتصادی برای ضربه‌زدن به جامعه اسلامی اقدامات بسیاری انجام داده است، ابراز کرد: دولت شرایط سخت اقتصادی را در دو سال اخیر پشت سر گذاشته است و در برنامه ششم با شرایط جدیدی نسبت به برنامه‌های گذشته اهداف خود را دنبال می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم از تصویب سند آمایش و بررسی سند توسعه در استان قم یاد کرد و گفت: هر چند نیازمند منابعی هستیم تا بازار مورد نیاز را در استان فراهم کنیم اما امیدواریم با شناسایی بخش‌های پربازده افزایش سرمایه‌گذاری و توسعه استان را در این سال‌ها شاهد باشیم.

وی با اعلام اینکه تاکنون نزدیک به هزار و 700 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رهبر انقلاب اسلامی برای استان قم هزینه شده است، عنوان کرد: برای طرح‌های استانی 50 درصد تخصیص داده و اعتبارات تامین شده است که اگر مشکلات اقتصادی کشور برطرف شود تخصیص طرح‌های استانی به 70 یا 80 درصد می‌رسد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com