کد خبر ۳۳۶۴۱ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰
رئیس هیئت تکواندوی قم خبر داد :

دوره‌های استعدادیابی تکواندو در قم اجرا می‌شود

محمد جمشیدی رئیس هیئت تکواندوی استان قم با بیان اینکه جمعیت کنونی ورزشکاران سازمان یافته تکواندوی قم رضایتبخش نیست گفت: دوره‌های استعدادیابی تکواندو در قم اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمد جمشیدی اظهار داشت: برگزاری دوره‌های تست استعدادیابی ورزشکاران مستعد و نیروهای بالقوه این رشته ورزشی ویژه رده‌های سنی پایه در قم در دستور کار هیئت تکواندو قرار گرفته است.

وی افزود: نخستین مرحله از برنامه استعدادیابی هیئت تکواندو استان قم با حضور ۲۰ نفر از ورزشکاران سنین پایه پسران با حضور محمد حسین ربانی مسئول کمیته استعدادیابی هیئت تکواندو و محمد سعادتمند از مربیان با دانش تکواندو در خانه تکواندو استان قم برگزار شد.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: در این برنامه استعدادیابی، شناسایی نیروهای مستعد، برنامه ریزی بلند مدت برای این استعدادهای ورزش تکواندو و تدوین شناسنامه برای تکواندوکاران در نظر گرفته شده است.

جمشیدی بیان داشت: ترسیم اهداف منطقی بلند مدت و کوتاه مدت با توجه به امکانات و ابزار موجود نخستین قدم به منظور حرکت در راه موفقیت و رسدین به اهداف برنامه ریزی شده است که هیئت تکواندوی استان قم نیز بر همین مبنا گام بر می‌دارد.

وی عنوان کرد: تکواندوی قم امسال برای نخستین بار هم در لیگ بر‌تر خردسالان پسر و هم در لیگ بر‌تر نونهالان پسر، تیم اعزام کرد و آغاز به کار لیگ استانی کمربند سبز و آبی و لیگ کمربند قرمز و مشکی از دیگر اقدامات برای رشد تکواندوی قم بوده است.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: جمعیت کنونی ورزشکاران سازمان یافته تکواندو در قم اگرچه عدد کمی نیست اما در مقایسه با سایر استان‌ها برای ما رضایتبخش نیست و امیدواریم بتوانیم طی یک سال آینده حداقل هزار تکواندوکار جدید به آمار ورزشکاران قم اضافه کنیم.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com