کد خبر ۳۱۸۶۳ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۴
رئیس هیئت کشتی استان قم خبر داد :

فرنگی‌کاران جوانان قم در مسابقات بین‌المللی شاهد روی تشک می‌روند

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه جبران فاصله کشتی فرنگی و آزاد در بعد کیفی و مدال‌آوری در دستور کار قرار دارد، گفت: فرنگی‌کاران جوانان قم در مسابقات بین‌المللی شاهد روی تشک می‌روند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محسن حلوایی اظهار داشت: کشتی قم در بخش فرنگی در سطح ملی جایگاه مناسبی دارد و برنامه‌هایی برای جبران فاصله کشتی فرنگی و آزاد در بعد کیفی و مدال آوری در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر 4 فرنگی کار قمی در تیم ملی کشتی فرنگی جوانان حضور دارند و حضور 4 کشتی گیر از استانی چون قم در تیم ملی جوانان یک اتفاق بزرگ برای کشتی قم است.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه کشتی قم در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، کسب سهمیه حضور در تیم ملی بزرگسالان و مدال‌آوری از رویدادهای بزرگ جهان توسط کشتی‌گیران قمی به هیچ وجه دور از ذهن نیست.

حلوایی بیان کرد: فرامرز پیامی، علیرضا نجاتی و مهدی ابراهیمی 3 فرنگی کار قمی که قرار بود عازم مسابقات جام جمهوریت ترکیه شوند با صلاحدید کادر فنی تیم ملی در مورد عدم اعزام به ترکیه تمرین خود را برای حضور در جام بین‌المللی شاهد برگزار می‌کنند.

وی عنوان کرد: علاوه بر این 3 فرنگی‌کار که در مسابقات جوانان کشور در اسلام آباد غرب صاحب مدال طلا شدند علی اصغر شهبازی دارنده نشان نقره نوجوانان آسیا نیز به دلیل عملکرد خوب در این رقابت‌ها پس از بازگشت از مصدومیت بلند مدت خود به جمع نفرات تیم ملی فراخوانده شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جوانان طی روزهای 7 و 8 آبان ماه به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com