کد خبر ۳۸۶۱۱ انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳
رئیس هیأت کشتی استان قم خبر داد

کشتی‌گیران قم در اندیشه کسب سهمیه جام باشگاه‌های جهان

رئیس هیأت کشتی استان قم از مشخص شدن رقبای تیم هیأت قم در مسیر کسب سهمیه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جام باشگاه‌های جهان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)،محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: کشتی قم یک بار در سال 1393 با درخشش مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان شده است و امسال نیز در این مسیر قرار دارد.

وی ادامه داد: در قم کشتی‌گیران بسیار خوبی داریم که به واسطه همراهی تیم‌های ملی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان، ‌جوانان و بزرگسالان میادین کشوری، بین‌المللی، آسیایی، جهانی و جام جهانی کشتی از تجربیات بسیار ارزنده و گران‌بهایی برخوردار هستند.

رئیس هیأت کشتی استان قم بیان کرد: نزدیک به یک دهه است که همواره کشتی قم در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف دارای نماینده است و تقریبا هر ساله کشتی قم از مسابقات برون‌مرزی با درخشش کشتی‌گیران خود در هر رده موفقیت‌ها و مدال‌های ارزشمندی کسب می‌کند.

وی بیان کرد: با این کارنامه و سابقه انتظار ما این است که کشتی‌گیران قم در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌‌های کشور که از امروز مرحله پایانی خود را پیش‌رو دارد، با تمام توان در مقابل حریفان به میدان بروند و ضمن کسب یک عنوان خوب به جام باشگاه‌های جهان نیز راه یابند.

حلوایی در ادامه به برگزاری مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های مرحله دوم لیگ کشتی باشگاه‌های کشور در خانه کشتی شماره یک تهران اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کشتی، مرحله دوم و پایانی مسابقات لیگ کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور از امروز جمعه سی‌ام مهر ماه به مدت دو روز به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های مرحله دوم و پایانی لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور با رقابت چهار تیم در رشته کشتی آزاد و پنج تیم در رشته کشتی فرنگی برگزار می‌شود، اضافه کرد: خانه کشتی شماره دو تهران میزبان رقابت تیم‌ها برای کسب سهمیه جام باشگاه‌های جهان است.

رئیس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها با حضور سرپرستان تیم‌ها برگزار شد، اضافه کرد: تیم‌ها در یک گروه به شکل دوره‌ای به مصاف یکدیگر خواهند رفت در حالی که تیم هیأت کشتی نماینده قم در این رقابت‌ها است و جمعی از بهترین‌های کشتی قم را در ترکیب خود دارد.

وی در ادامه به اسامی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: در رشته کشتی آزاد تیم‌های بیمه رازی، رعد پدافند هوایی تهران، ستارگان کاشان و ستارگان ساری برای به دست آوردن مقام قهرمانی و رسیدن به سهمیه ایران در جام باشگاه‌های جهان به روی تشک می‌روند.

حلوایی با بیان اینکه تیم هیأت کشتی قم در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، خاطرنشان کرد: حریفان تیم هیأت قم در لیگ کشتی فرنگی، تیم‌های بیمه رازی، شهدای مدافع حرم اندیمشک، فلک‌الافلاک تهران و سینا صنعت ایذه هستند و کشتی‌های مهمی پیش‌رو دارند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com