کد خبر ۳۱۸۹۹ انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد:

طرح جدید حوزه علمیه خواهران با همکاری سه معاونت

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: طرح جدید و متفاوتی درباره ساعت آموزش، پژوهش و فرهنگی با همفکری سه معاونت در حال تدوین است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمود خالقی اظهار داشت: در معاونت آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کارهای بسیار خوبی صورت گرفته، اما نسبت به قله اهداف راه بسیاری مانده است.

وی گفت: یکی از مطالبات جدی مدارس این بود که کل مراحل برنامه پذیرش طلاب را به خود مدارس واگذار کنیم تا کار بهتر و با نظر مدارس صورت گیرد. از سال‌های قبل به این خواسته جامه عمل پوشیده شد و کل مراحل پذیرش به خود مدارس واگذار شد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور ادامه داد: یکی از برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، تشکیل گروه‌های کارشناس علمی در استانها است که کارهای بسیاری از جمله ارزیابی اساتید سطح سه از سوی این گروه صورت خواهد پذیرفت.

خالقی خاطرنشان کرد: طرح جدید و متفاوتی درباره ساعت آموزش، پژوهش و فرهنگی با هم فکری سه معاونت در حال تدوین است که امیدواریم با اجرای آن، به خواسته مدارس جامه عمل پوشانده شود.

وی بیان داشت: بنای ما این است که از نظرات مدیران، کارشناسان و اساتید مدارس و همچنین مدیریت‌های استان‌ها در تصمیم گیری‌های معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استفاده کنیم.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور درباره تغیر متون درسی طلاب گفت: نظرسنجی در ۸۰ مدرسه علمیه خواهران کشور درباره تغییر در همه موارد درسی دوره عمومی انجام خواهیم داد تا بر اساس نتیجه آن، در محدوده کتاب‌ها، تغییراتی صورت گیرد.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com