کد خبر ۳۱۹۰۵ انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰
مدیرکل بهزیستی استان قم:

40 درصد مهدکودک‌های قم فاقد مجوز فعالیت است

رضا سلیقه مدیرکل بهزیستی استان قم با اعلام خبر فعالیت غیرمجاز 40 درصد مهدهای کودک و مهدهای قرآنی گفت: درصورت عدم توجه این مراکز به اخطارهای داده شده این مراکز پلمب می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)، رضا سلیقه پیش از ظهر امروز در نشست‌خبری با موضوع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، با بیان اینکه بهزیستی نهادی فرهنگی، اجتماعی و حمایتی است، اظهار داشت: استان قم به‌جهت بافت مذهبی که دارد، زمینه پذیرش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مهاجرت‌هایی است که اگر این مهاجرت‌ها کنترل نشود، می‌تواند، آسیب‌زا باشد.

وی با اشاره به اینکه براساس آمار به‌دست آمده 70 درصد افراد پذیرش شده در مراکز آسیب‌های اجتماعی را افراد غیربومی تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: فعالیت‌های بهزیستی در بحث مداخله در بحران در سال جاری 79 مورد و در تماس‌های مردمی با اورژانس اجتماعی هزار و 606 بوده که 219 مورد تیم سیار اورژانس اجتماعی مأموریت داشته‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به اینکه 11 پایگاه اجتماعی در مناطق مختلف و در محلات مستقر شده‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 10 هزار نفر از این پایگاه خدمات آموزشی وغیرآموزشی  دریافت کرده‌اند.

وی به موضوع رسیدگی به وضعیت مهدهای کودک بدون مجوز اشاره کرد و گفت: 40 درصد مهدهای کودک و مهدهای قرآنی استان قم فاقد مجوز هستند که با پیگیری‌های به عمل آمده به این مراکز اخطار داده شده تا برای دریافت مجوز اقدام کنند که در غیر این  صورت پلمپ خواهند شد.

منبع: تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com