کد خبر ۳۲۰۴۱ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند :

افزایش قدرت ایران باعث تقابل بیشتر استکبار با اسلام و انقلاب می شود

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: امروز هر چه قدرت ایران بیشتر شود تقابل استکبار جهانی با اسلام و انقلاب اسلامی ما بیشتر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، این مرجع تقلید روز چهارشنبه در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم اظهار کرد:13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار روز بسیار مهمی برای مبارزه با آمریکا به عنوان نظام سلطه گر و سردمدار تمام مستکبران است.
وی تاکید کرد: مستکبران جهانی باید بدانند که ما آمریکا را خوب شناخته ایم و این دولت رئیس سلطه گران باج خواه است و سلطه خواهی در روح آمریکایی هاست.
آیت الله نوری همدانی بیان داشت: دولت آمریکا از تمام کسانی که در زیر سیطره آن قرار گرفته اند چون عربستان و بحرین حمایت می کند و همین چند روز پیش در حالی که مردم بحرین علیه آل خلیفه قیام کردند دولت بحرین با آغاز به کار پایگاه دریایی انگلستان به دشمنان اسلام پناه داد که خود را نگه دارد.
وی بیان داشت: با وجود استکبار جهانی، روز به روز قدرت ما بیشتر می شود و از این رو باید بدانیم 13 آبان روز شریفی است که مراسم آن باید هر چه پر رنگ تر بوده و مبارزه خود را در راهپیمایی این روز متجلی کنیم.
این مرجع تقلید افزود: هیچ گاه نمی توانیم با آمریکا کنار بیاییم و کسانی که فکر می کنند می توانیم کنار آییم اشتباه فکر کرده اند چرا که روح زیاده خواهی و سلطه گری در دولت آمریکا جا کرده است.
وی ادامه داد: ایران مستقل است و امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در فرهنگ خود ثابت قدم و برقراربوده و هستند لذا باید همیشه بیدار باشیم و هیچ گاه فکر آشتی و مذاکره با آمریکا را نکنیم.
وی تاکید کرد: باید بدانیم که وحدت و اتحاد بسیار مهم است و امام خمینی (ره) همواره به مردم توصیه داشتند که فردای ما دشوار است و اگر مجهز به علم، تقوا و شعور انقلابی شدیم پیروزی ما قطعی است .

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com