کد خبر ۳۲۲۰۹ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۵
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامی :

كرايه اتوبوس‌ها نبايد گران شود/مردم همكاری بيشتری با اتوبوس‌رانی داشته باشند

احمد امیرآبادی فراهانی نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: براي اجراي دقيق طرح جامع تحول خطوط اتوبوسراني نياز است كه مردم همكاري بيشتري با اين سازمان و مجموعه شهرداري داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، احمد اميرآبادي با اشاره به اجراي طرح جامع تحول خطوط اتوبوسراني گفت: اين طرح مي‌تواند راهگشايي براي رفع مشكلات موجود باشد كه به‌خوبي طراحي‌شده است.

وي بيان كرد: انتظار است كه مردم در اجراي اين طرح بيشتر با شهرداري و مجموعه اتوبوس‌راني همكاري داشته باشند تا بتوان از طريق آن به رفع مشكلات پرداخت.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: البته از سوي ديگر بايد توجه داشته باشيم كه اتوبوس‌ها در طول مسير كم است و قرار بود كه ۶۰ دستگاه اتوبوس اضافه شود كه اميدواريم اين امر محقق شود.

اميرآبادي بيان كرد: انتظار است كه اتوبوس‌راني اقدام به افزايش كرايه‌ها نيز نكند تا مردم بتوانند با استقبال از اين طرح در موفق‌تر برگزار شدن آن اهتمام داشته باشند.

وي گفت: يكي ديگر از خواسته‌هاي ما از مسئولان شهري اين است كه به‌گونه‌اي برنامه‌ريزي كنند كه مردم در ايستگاه‌ها معطل نشده و سريع به مقاصد برسند.

منبع: شهرنیوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com