کد خبر ۳۲۲۸۲ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۸
با کسب دو پیروزی در مرحله دوم

ایثار ماهان‌تندیس قم صدرنشین لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در پایان مرحله دوم مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بعد از اینکه بازی‌‌های تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در مرحله نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به میزبانی شهر اراک به انجام رسید و این تیم از سه مسابقه خود در مجموع پنج امتیاز کسب کرد، در مرحله دوم نیز موفق به کسب دو پیروزی دیگر شد تا صدر جدول رده‌بندی را از آن خود کند.

میزبان بازی‌های مرحله دوم تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان و سالن اختصاصی جانبازان و معلولان شهدای هفتم‌تیر شهر بندرعباس بود و تیم‌های ایثار ماهان‌تندیس قم، شهرداری اراک و آلومینیوم المهدی هرمزگان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نماینده شایسته قم جایگاه نخست جدول را از آن خود کرد.

در بازی‌های این مرحله تیم بسکتبال با ویلچر که در غیاب تیم هیئت زنجان به انجام رسید، ایثار ماهان‌تندیس قم در نخستین بازی خود از دور نخست مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مقابل تیم بسکتبال با ویلچر آلومینیوم المهدی هرمزگان به برتری قاطع رسید.

در سه روز رقابت چهار تیم حاضر در این مرحله، تیم‌های ایثار ماهان‌تندیس قم، شهرداری اراک و آلومینیوم المهدی هرمزگان با یکدیگر به رقابت پرداختند، در حالی که نخستین مسابقه نماینده قم برابر تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان به انجام شد و در نهایت قهرمان فصل گذشته لیگ برتر یعنی ایثار ماهان‌تندیس قم موفق به کسب برتری شد.

در این دیدار که در حضور تعداد زیادی از علاقمندان به ورزش جذاب بسکتبال با ویلچر برگزار شد، شاگردان عباس خاکی توانستند با ارائه یک بازی منسجم و تماشایی تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان را با نتیجه جالب توجه 82 بر 46 شکست بدهند در حالی که در مرحله نخست نیز 71 بر 43 این تیم را برده بودند.

اما دومین مسابقه تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در مرحله دوم فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برابر تیم صدرنشین مرحله نخست یعنی شهرداری اراک برگزار شد، در حالی که نماینده قم با انگیزه انتقام شکست مرحله نخست توانست این دیدار را به سود خود تمام کند.

تیم شهرداری اراک که به دلیل حضور نیافتن تیم هیئت زنجان به میدان نرفته و کاملا استراحت کرده بود، در نخستین دیدار خود از مرحله دوم به مصاف تیم ایثار ماهان‌تندیس قم رفت اما این شاگردان عباس خاکی در تیم ایثار ماهان‌تندیس قم بودند که این مسابقه نفس‌گیر را 84 بر 75 بردند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم بعد از کسب یک پیروزی برابر نماینده هرمزگان و یک برد ارزشمند مقابل نماینده استان مرکزی، 9 امتیازی شده و به لطف عملکرد بهتر در بازی رو در رو با تیم شهرداری اراک و همچنین تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم، صدر جدول را از حریف پس‌ گرفته و صدرنشین گروه نخست شدند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم برای انجام بازی‌های مرحله دوم روزهای 24 تا 26 آذر ماه از دیگر رقبا میزبانی می‌کند تا در سه دیدار حساس دیگر در مرحله سوم مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان برود.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com