کد خبر ۳۲۳۱۴ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷

تکفیری‌ها از حضور مستشاری ایران در سوریه وحشت دارند

حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی، امام جمعه شهرک پردیسان قم به همراه اعضای ستاد نماز جمعه و مسؤولان شهری پردیسان از پاسدار جانباز و مدافع حرم حضرت زینب کبری(س) عیادت کردند.

پاسدار جانباز و مدافع حرم حضرت زینب کبری(س) در عیادت امام جمعه، اعضای ستاد نماز جمعه و مسؤولان شهری پردیسان قم گفت: تکفیری‌های بی هویت

  روی دیوارهای حرم حضرت زینب(س) نوشته بودند «مثل مادرت، تو را هم بدون قبر می‌کنیم»

  هر شیعه‌ای که با این دسته از جملات روبه‌رو می‌شود.

خون غیرتش به جوش آمده و با تمام وجودش به دفاع از این بی بی مظلوم می‌ایستد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی در عیادت از این جانباز مدافع، از زحمات پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم حضرت زینب کبری(س) قدردانی کرد و امنیت مردم ایران را مرهون فداکاری‌های ایشان دانست.

 این شاعر اهل‌بیت(ع) و پاسدار مدافع حرم، چندی پیش در عملیاتی در سوریه، به سبب اصابت مستقیم گلوله تکفیری‌ها به کتف و نیز اصابت ترکش به بغل او، مجروح شد و پس از مدتی که در بیمارستان بستری بود، برای ادامه مداوا به منزل خود بازگشت.

وی در این عیادت طی سخنانی به شرح ماجرا و حواشی آن پرداخت و افزود: تکفیری‌ها و متحدانشان از حضور مستشاری ایرانیان وحشت دارند؛ البته ترسشان از ایرانیان در حقیقت ترس از اهل‌بیت معصومین(ع) است.

 

این پاسدار جانباز با تأکید بر این‌که پیروزی واقعی با ایرانی‌ها و شیعیان است، ادامه داد: نوع مبارزه تکفیری‌ها به وضوح نمایانگر آموزش‌های کامل و جامعی است که این عده، از سوی کشورهای غربی و آمریکایی در ترکیه دیده‌اند اما با این حال، شیعیان اجازه تعرض به حرم حضرت زینب کبری(س) را به آنان نمی‌دهند.

این مدافع حرم در پاسخ به سؤالی که علت این همه شور و اشتیاق شما برای دفاع از حرم بی بی زینب کبری(س) به قیمت جانتان چیست؟ گفت: تکفیری‌های بی هویت، روی دیوارهای حرم حضرت زینب(س) نوشته بودند «مثل مادرت، تو را هم بدون قبر می‌کنیم»؛ هر شیعه‌ای که با این دسته از جملات روبه‌رو می‌شود، خون غیرتش به جوش آمده و با تمام وجودش به دفاع از این بی بی مظلوم می‌ایستد .

منبع : شهید نیوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com