کد خبر ۳۲۳۵۰ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

موفقیت و رستگاری جامعه با تبعیت از ولایت فقیه محقق می‌شود

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به آثار و برکات ولایت فقیه در جامعه اسلامی گفت: تلاش کنیم همواره زیرسایه ولی فقیه باشیم و خود را سرباز امام زمان (عج) بدانیم، اگر زیر نظر ولایت فقیه حرکت کنیم و پشتیبان ولی‌فقیه باشیم موفق و رستگار می‌شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‌الله علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان وزارت اطلاعات با بیان اینکه خداوند همه موضوعات را در قرآن کریم بیان کرده است اظهار داشت: خداوند قرآن کریم را برای رسول خدا نازل کرد وپیامبر (ص) به صورت کامل آن را برای مردم بیان کردند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: خداوند بشر را با فطرت اسلامی آفریده است و همه انسان‌ها تسلیم خداوند هستند.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه قرآن کریم تاکید می‌کند همه موجودات عالم تسبیح خداوند را می‌گویند، بیان کرد: خدا انبیای الهی را برای بشر فرستاد تا هدایت شوند و آن‌ها را از انحرافات نجات دهند و با حرکت در مسیر رضای الهی سعادت مند شوند.

وی عنوان کرد: پیامبر (ص) همراه با کتاب‌الهی برای هدایت انسان‌ها فرستاده شد تا اگر انسان‌ها دچار اختلاف شدند به قرآن کریم مراجعه کنند، هرموضوعی که در قرآن بیان شده برای ما حجت و شاخص است و باید با تبعیت از کتاب الهی عاقبت به خیر شویم.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم حمایت از ولایت فقیه گفت: اگر مردم با ولایت فقیه و مراجع تقلید باشند گمراه نمی‌شوند، بدبختی و مشکلاتی که در میان ملت‌های مخلتف وجود دارد به دلیل وجود عدم رهبری شایسته است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به آثار و برکات ولایت فقیه در جامعه اسلامی بیان کرد: تلاش کنیم همواره زیر‌سایه ولی فقیه باشیم و خود را سرباز امام زمان (عج) بدانیم، اگر زیر نظر ولایت فقیه حرکت کنیم و پشتیبان ولی فقیه باشیم موفق و رستگار می‌شویم.

منبع : تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com