کد خبر ۳۲۳۸۴ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۹
در رده سنی جوانان :

رئیس هیئت دوومیدانی قم مربی و سرپرست تیم ملی جوانان شد

رئیس هیئت دوومیدانی استان قم به عنوان یکی از مربیان سازنده و با دانش این رشته مسئولیت مربیگری و سرپرستی تیم ملی جوانان را با نظر فدراسیون دوومیدانی به عهده گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ر حالی که هم‌اکنون مسئولیت ریاست هیئت دوومیدانی استان قم بر عهده علی رضایی قرار دارد، عملکرد درخشان دوومیدانی‌کاران قمی در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی دوومیدانی کشور در رده‌های سنی مختلف سال‌های اخیر علاوه بر توفیقات ارزنده‌ای که در قالب مدال‌های رنگارنگ و سکوهای اول تا سوم میادین داخلی و برون‌مرزی نصیب دوومیدانی و ورزش قم کرده، توانمندی و قابلیت‌های بالای مربیان دوومیدانی قم را نیز به خوبی به نمایش گذاشته است.

اکنون قم در دوومیدانی یکی از استان‌های موفق و سازنده کشور محسوب می‌شود و دوومیدانی‌کاران قمی به واسطه برخورداری از دانش مربیان جوان و با تجربه خود حضور درخشانی در پیکارهای مختلف اعم از لیگ، قهرمانی کشور و میادین برون‌مرزی دارند.

با توجه به این موفقیت‌ها یکی از بهترین مربیان حال حاضر دوومیدانی استان قم از سوی فدراسیون دوومیدانی به عنوان مربی تیم ملی دوومیدانی در رده سنی جوانان انتخاب شده است تا بعد از عملکرد خوب تیم قم با هدایت وی در مسابقات مختلف کشوری، در تیم ملی نیز دانش خود را به استعدادهای آینده‌دار دوومیدانی کشور عرضه کند.

این مربی ارزشمند علی رضایی از مربیان پرتلاش و باسابقه ورزش قم در رشته‌ دوومیدانی است که با استفاده از تجربه و دانش وی موفقیت‌های ارزنده‌ای در مسابقات مختلف دوومیدانی کشور در رده‌های سنی مختلف نصیب ورزش استان قم شده است.

پس از تربیت نوجوانان و جوانان مستعد برای عضویت در تیم‌های دوومیدانی قم در استان و همچنین رقابت‌های کشوری، علاوه بر اینکه استعداد و توانمندی دوومیدانی قم به نمایش گذاشته شد، علی رضایی نیز به خوبی قابلیت‌های خود را در مربیگری دوومیدانی ارائه کرد.

در واقع پس از موفقیتی که در مسابقات قهرمانی کشور حاصل شد و همچنین توانمندی بالایی که دوومیدانی‌کاران قم در جدال با چهره‌های مطرح استان‌های مختلف به نمایش گذاشتند، رضایی نیز موجب اعتبار دوومیدانی قم در بخش مربیگری شده است.

بر همین اساس مسئولان فدراسیون دوومیدانی و کارشناسانی که از نزدیک وی را زیر نظر داشتند، به این نکته پی بردند که علی رضایی از دانش و تجربه خوبی در این رشته برخوردار است و از مربیان مستعد دوومیدانی کشور به شمار می‌رود.

با آغاز تمرینات تیم ملی دوومیدانی در رده سنی جوانان کشورمان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی 2016 جوانان آسیا که با شرکت افراد دعوت شده از برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور انجام می‌پذیرد، علی رضایی در کنار دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان حضور می‌یابد.

رضایی در حالی در اردوی تیم ملی دوومیدانی جوانان حضور می‌یابد که تیم ملی دوومیدانی جوانان ایران باید خردادماه سال آینده در مواد و رشته‌های مختلف به رقابت‌های قهرمانی 2016 جوانان آسیا اعزام شود، مسابقاتی که به میزبانی کشور ویتنام به انجام می‌رسد.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com