کد خبر ۳۹۸۳۱ انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸
در هفته بيست و سوم لیگ برتر صورت مي‌گيرد

جدال انتقامي صبای قم با فولاد خوزستان

تيم فوتبال صباي قم در مسابقه خانگي بيست و سومين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور جدالي انتقامي با فولاد خوزستان انجام مي‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،دیدارهای هفته هشتم از دور برگشت شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل حضور چهار نماینده ایران در فصل 2017 لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا با دو هفته فاصله نسبت به هفته قبل انجام خواهد شد تا صبا در قم برابر فولاد خوزستان به میدان برود.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تیم‌های لیگ برتری تقریبا حدود دو هفته بعد از آخرین مسابقه خود وارد بازی‌های هفته هشتم از نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم می‌شوند و لیگ برتری‌ها در هشت دیدار جذاب و البته حساس و پرهیجان به مصاف یکدیگر می‌روند.

یکی از دیدارهای حساس این هفته مسابقه صبای قم با فولاد خوزستان است، دیداری که در آن تیم‌های رده‌ نهمی فولاد خوزستان و رده چهاردهمی صبای قم در مقابل یکدیگر به میدان می‌روند تا شاگردان عبدالصمد مرفاوی شکست در بازی نیم‌ فصل نخست لیگ را جبران کند.

صبای قم و فولاد خوزستان دو روز بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی در مهر ماه سال جاری به میزبانی فولاد در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این فولادی‌ها بودند که با دو گل از سد صبا عبور کردند و با سه امتیاز آن مسابقه صبا را به سمت پایین جدول سوق داده و خود را به بالای جدول کشاندند.

دیدارهای هفته هشتم از دور برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز جمعه سیزدهم اسفند ماه آغاز می‌شوند و تا روز یکشنبه پانزدهم اسفند ادامه خواهند داشت اما دیدار صبای قم با فولاد خوزستان از ساعت 16 روز جمعه 13 اسفند در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که هم اکنون تیم فولاد خوزستان با کسب 28 امتیاز در جایگاه نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته است و شاگردان عبدالصمد مرفاوی در صبای قم با هشت امتیاز کمتر، یعنی با 20 امتیاز در مکان چهاردهم رده‌بندی لیگ شانزدهم حضور دارند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com