کد خبر ۳۲۱۲۰ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۳
لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور :

امیدهای صبا برابر ایرانجوان بوشهر صف‌آرایی می‌کنند

تیم امیدهای صبای قم در سومین دیدار خارج از خانه خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای باشگاه‌های کشور به مصاف ایرانجوان بوشهر می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، امسال بازی‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای باشگاه‌های کشور در یک گروه برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در این فصل به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند تا قهرمان لیگ و سقوط کننده‌ها به دسته پائین‌تر مشخص شود.

تیم امیدهای صبای قم بعد از دو سال دوری از مسابقات لیگ برتر امید فوتبال ایران، سال گذشته به لیگ برتر صعود کرد و امسال با ترکیبی از بازیکنان شاخص فوتبال قم و یک کادر فنی کاملا بومی تمام امکانات موجود را برای حضور پرقدرت در جمع تیم‌های حاضر در لیگ برتر به خدمت گرفته است.

بازیکنانی که اکثر آنها استعدادهای آینده فوتبال قم و پشتوانه‌های تیم بزرگسالان صبا در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و همچنین تیم‌ ملی محسوب می‌شوند امسال در ترکیب تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور یافته‌اند و هدف آنها نشان دادن توانمندی فوتبال قم است.

امیدهای فوتبالیست قم بر اساس قرعه‌کشی انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال در کنار 11 تیم دیگر در لیگ برتر فوتبال قرار دارند، لیگی که در آن نام‌های بزرگ باشگاهی فوتبال کشور نظیر سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، فجر سپاسی، مس کرمان و چند تیم مطرح دیگر نیز به چشم می‌خورد و کار نماینده قم بسیار سخت به نظر می‌رسد.

تیمی همچون ایرانجوان بوشهر که سابقه زیادی در سطح اول فوتبال باشگاه‌های کشور را دارد و در رده‌های سنی مختلف اعم از نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان فوتبال باشگاه‌های کشور حاضر بوده اکنون برابر نماینده فوتبال قم در دیداری از هفته پنجم به میدان خواهد رفت.

فوتبالیست‌های صبای قم در هفته‌های سپری شده از مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تا کنون در دو دیدار خارج از خانه برابر حریفان خود به میدان رفته‌اند اما در هیچ یک از این بازی‌ها طعم پیروزی را نچشیده‌اند و یک باخت و یک تساوی در کارنامه دارند.

صبای قم تیمی است که سال گذشته در لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست با غلبه بر حریفان خود به مرحله نهایی رسیده و در حالی که میزبان مرحله نهایی بود بالاتر از تیم‌های امید گسترش فولاد تبریز و نساجی مازندران و همراه با ایرانجوان بوشهر به لیگ برتر صعود کند.

صبای قم و ایرانجوان بوشهر که اکنون قصد دارند در هفته پنجم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگا‌ه‌های کشور به مصاف یکدیگر بروند در مرحله نهایی لیگ دسته اول امید کشور در سال 93 هر دو پنج امتیاز از حریفان خود گرفتند اما بوشهری‌ها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به صبا قهرمان لیگ دسته اول کشور در سال قبل شدند و صبا در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمانی را به دست آورد.

بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نیم‌فصل نخست روز یکشنبه بیست و چهارم آبان‌ماه با انجام چند مسابقه بسیار مهم از هفته پنجم در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و در یکی از بازی‌های حساس، تیم امیدهای صبای قم از ساعت 14 و 15 دقیقه این‌روز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برابر میزبان خود تیم ایرانجوان بوشهر صف‌آرایی خواهد کرد.

برنامه مسابقات هفته پنجم لیگ برتر امید فوتبال کشور:

هفته پنجم: یکشنبه 24 آبان – ساعت 14:15

ایرانجوان بوشهر – صبای قم

کاروان اهواز – نفت اهواز

مس رفسنجان – سپاهان اصفهان

فجر سپاسی شیراز – فولاد خوزستان

تراکتورسازی تبریز – ملوان انزلی

مس کرمان – نفت آبادان

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com