کد خبر ۳۲۵۸۸ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران مطرح کرد

استفاده از ظرفیت تبلیغات نوین در شبکه‌های مجازی

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: در کارگروه تبلیغ و رسانه محورهای مختلفی از جمله استفاده از ظرفیت تبلیغات نوین و فعالیت در شبکه‌های مجازی برای ترویج معارف اهل بیت(ع) به ویژه ترویج مهدویت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، کارگروه تبلیغ و رسانه با حضور اعضای آن که شامل معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران، نمایندگان صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، تشکل‌های فعال مهدوی و مرکز تخصصی مهدویت اداره کل ارشاد قم هستند، تشکیل شد.

حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی عنوان کرد: فعال‌سازی و استفاده از ظرفیت رسانه با هدف توجه به ولایت و امامت امام زمان(عج) به عنوان امام حی و آخرین ذخیره الهی و همچنین استفاده از ظرفیت رسانه سنتی منبر و توجه مخاطبان به وظایف دوران غیبت و انتظار از جمله محورهای مورد بحث در کارگروه تبلیغ و رسانه بود.

وی افزود: بهره‌مندی از ظرفیت هنر و به کارگیری هنرمندان در راستای تجدید عهد و پیمان با امام منتظر از دیگر محورهای کارگروه تبلیغ و رسانه بود که مورد بحث قرار گرفت، همچنین یکی از موضوعات این کارگروه، تولید آثار هنری و رسانه‌ای با موضوعات مختلف از جمله بیعت، انتظار فرج، عهد و... در راستای کمک به تبلیغات نوین دینی بود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در کارگروه تبلیغ و رسانه، شبکه‌های مجازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و یکی از راهکارهای پیشنهادی، استفاده از ظرفیت تبلیغات نوین و فعالیت در شبکه‌های مجازی برای ترویج و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام به ویژه ترویج مهدویت و توجه به تکالیف منتظران در عصر غیبت بود.

ابراهیمی گفت: یکی دیگر از محورهای مورد بحث در کارگروه تبلیغ و رسانه، ساخت و تولید کلیپ و فیلم کوتاه با محتواهای دینی بود تا بتوان به تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی در رسانه‌ها پرداخت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com