کد خبر ۳۳۴۷۰ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۲

اتاق فكر تهيه چشم‌انداز شهر قم راه‌اندازي شد

معاون برنامه ريزي و منابع انساني شهرداري قم گفت: شهر قم به عنوان يك پايگاه اصلي جهان تشيع هيچ چشم اندازي ندارد كه با دستور شهردار قم اتاق فكري در اين زمينه راه اندازي شده تا بتوانيم به نتيجه مطلوب برسيم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محسن رنجبر روز گذشته در ديدار شهردار و معاونان شهرداري قم با آيت‌الله اعرافي امام جمعه قم و رئيس جامعه المصطفي العالميه اظهار كرد: يكي از مشكلات ما در بدو ورود اين بود كه شهرداري انسجام لازم را نداشت و بايد يك برنامه‌ريزي دقيق در شهر انجام مي گرفت.

وي بيان كرد:‌ در گام نخست شهرداري را به يك شهرداري و مجموعه هدفمند تبديل كرديم و به نوعي برنامه‌ريزي در اين زمينه را در دستور كار قرار داديم.

معاون برنامه‌ريزي و منابع انساني گفت: يكي از مشكلات شهر قم اين است كه متاسفانه هيچ برنامه و چشم اندازي كه تصويب شده و مورد موافقت همگان و در اختيار باشد وجود ندارد كه در اين زمينه اقداماتي در دستور كار قرار داديم.

رنجبر گفت: شهر قم به عنوان يك پايگاه اصلي جهان تشيع هيچ چشم اندازي ندارد كه با دستور شهردار قم اتاق فكري در اين زمينه راه‌اندازي شده تا بتوانيم به نتيجه مطلوب برسيم.

وي با اشاره به اهميت موضوع منابع انساني گفت: تمام سعي مديران فعلي شهرداري قم اين است كه عزت و اقتدار را مجدداً به مجموعه شهرداري قم بازگردانند.

معاون برنامه‌ريزي و منابع انساني شهرداري قم گفت: متاسفانه آنگونه كه بايد و شايد به قم نگاه جهاني صورت نگرفته و بايد قم به عنوان يك الگوي شهري در جهان همواره مطرح باشد.

رنجبر گفت: يكي از اقدامات ديگر ما در اين حوزه تهيه چارت سازماني است كه اميدواريم بتوانيم با راه‌اندازي آن در كاهش مشكلات گام برداريم.

منبع : شهر نیوز 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com