کد خبر ۳۲۹۵۱ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۸
هفته دوم لیگ دسته اول جوانان کشور

صبا به نخستین میهمانی لیگ دعوت شد

فوتبالیست‌های جوان صبای قم در دومین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور نخستین بازی خارج از خانه خود را برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال پنج روز بعد از انجام دیدارهای هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، بازی‌های هفته دوم با رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال جوانان صبای قم که در نخستین هفته فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم بهارنارنج بابل به برتری رسید با روحیه‌ای بالا و انگیزه کسب دومین برد متوالی این فصل به میهمانی نماینده مشهد خواهد رفت.

این در حالی است که شاگردان محسن صفری در تیم فوتبال جوانان صبای قم فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را با یک برد ارزشمند آغاز کردند و در حالی که میزبان نماینده بابل بودند، گام نخست برای صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را محکم برداشتند.

اکنون نوبت به بازی حساس هفته دوم لیگ رسیده و شاگردان محسن صفری در تیم جوانان صبای قم باید عصر روز جمعه بیست و هفتم آذر ماه در ورزشگاه تختی مشهد مقدس برابر تیم مدرسه‌ عالی‌حرفه‌ای این شهر به میدان برود و برای کسب یک نتیجه خوب دیگر تلاش کنند.

روز جمعه بیست و هفتم آذر ماه در گروهی که تیم صبای قم قرار دارد دو بازی حساس دیگر نیز انجام می‌شود و طبق برنامه پدیده ساری از تیم پارس خلیج‌خودرو تهران در ورزشگاه اختصاصی تیرکلا ساری میزبانی می‌کند و بهارنارنج بابل برابر دانش فریدون‌کنار در ورزشگاه هفت‌تیر بابل به میدان می‌رود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com