کد خبر ۳۲۵۹۳ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

شاگردان دایی طلسم میهمانی‌ها را می‌شکنند

شاگردان علی دایی در تلاش برای شکستن طلسم پیروز نشدن‌های خود در دیدارهای خارج از خانه لیگ برتر فوتبال امروز برابر سیاه‌جامگان صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، پنج دیدار قبلی صبای قم در میهمانی رقبای لیگ برتری بدون کسب پیروزی برای شاگردان علی دایی به پایان رسیده و چنانچه موفقیت‌های نماینده قم در دیدارهای خانگی نبود، چه بسا صبا اکنون در نیمه پائین جدول شرایط نامساعدی داشت.

به هر حال هر چقدر که صبا در دیدارهای خارج از خانه بد و ضعیف عمل کرد، در مقابل از دیدارهای خانگی نتایج بسیار خوبی گرفته و بر همین اساس اکنون جزو یکی از 6 تیم بالای جدول رده‌بندی است و در حال حاضر تنها سه امتیاز با تیم سوم جدول فاصله دارد.

 

چهار تساوی و یک باخت صبا از میهمانی‌ رقبا

تیم فوتبال صبای قم بعد از کسب چهار تساوی و یک باخت ا میهمانی‌های قبلی پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، امروز در دیداری حساس از هفته سیزدهم نیم‌‌فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف سیاه‌جامگان مشهد می‌رود.

با توجه به وضعیتی که اکنون تیم‌های صبای قم و سیاه‌جامگان مشهد در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دارند، دیدار آنها در هفته سیزدهم از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بدون تردید هر دو تیم به فکر کسب سه امتیاز خواهند بود.

دیدارهای سیزدهمین هفته از مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با فاصله‌ای 9 روزه نسبت به هفته دوازدهم از امروز یکشنبه هشتم آذر ماه با انجام سه مسابقه آغاز می‌شود و روز دوشنبه نهم آبان ماه نیز با انجام پنج بازی دیگر پیگیری خواهد شد اما تیم صبای قم در روز نخست بازی‌های هفته سیزدهم، امروز باید در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم سیاه‌جامگان مشهد برود.

شاگردان علی دایی در حالی از ساعت 14:30 دقیقه عصر امروز در جدالی حساس مقابل تیم رده چهاردهمی جدول یعنی سیاه‌جامگان مشهد قرار می‌گیرند که خود در مکان ششم هستند و در صورت کسب برتری در مصاف با مشهدی‌ها شانس رفتن به رده سوم جدول را نیز دارند.

 

فرصت صعود صبا به مکان سوم جدول

فاصله نزدیک تیم‌های مدعی و بالانشین جدول رده‌بندی این شرایط را فراهم کرده تا انگیزه بازیکنان صبا برای کسب برتری در مقابل رقبا از جمله تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد بیشتر شود، زیرا صبا با غلبه بر حریف مشهدی خود در بالای جدول لیگ پانزدهم، جایگاه بهتری برای خود ایجاد می‌کند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سیاه‌جامگان مشهد یکی از سه مسابقه روز نخست هفته سیزدهم لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور است که در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد مقدس به انجام خواهد رسید در حالی که این مسابقه ششمین میهمانی نماینده فوتبال استان قم در لیگ خواهد بود و صبا از پنج بازی خارج از خانه قبل بدون پیروزی، چهار تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و در خانه حریفان تیمی بی‌آزار بوده است.

صبای قم در حالی به مصاف رقیب سرسخت مشهدی خود می‌رود که از آخرین بازی خود در برابر رقبای مشهدی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خاطره خوشی دارد زیرا در هفته پنجم توانست در ورزشگاه یادگار امام قم تیم پدیده مشهد را با یک گل شکست بدهد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم استقلال تهران با کسب 25 امتیاز صدرنشین است، استقلال‌صنعتی خوزستان با کسب 23 امتیاز در مکان دوم جای دارد و تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، سپاهان اصفهان و سایپا تهران همگی با 20 امتیاز سوم تا پنجم هستند، ضمن اینکه صبای قم با 19 امتیاز تیم رده ششم جدول به شمار می‌رود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com