کد خبر ۳۲۹۶۶ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۳
فرماندار قم مطرح کرد :

مغفول ماندن گلزار شهدای شیخان

فرماندار قم گفت: گلزار شهدای شیخان مورد غفلت مسئولین واقع شده و لازم است که اداره کل اوقاف و امور خیریه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و آستان مقدس حضرت معصومه با همکاری یک دیگر فکری برای آن داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رضا سیار سه‌شنبه‌شب در جلسه ساماندهی گلزارها و یادمان‌های شهدا که در دفتر امور عمرانی استانداری برگزار شد، گفت: بیشتر سنگ قبرهای گلزارهای شهدای روستاها ترمیم یا تعویض شده‌اند و مابقی در سال 95 تکمیل خواهند شد.

وی افزود: هرچند دهیاران وظیفه حفظ و نگهداری گلزارها و یادمان‌های روستایی را دارند اما بهتر است این امر در بنیاد شهید متمرکز شود.

فرماندار قم تاکید کرد: دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط باید در تامین آب، برق، گاز، تلفن و فضای سبز گلزارها کوشش کنند.

وی با اشاره به مغفول ماندن گلزار شهدای شیخان ابراز کرد: این گلزار مورد غفلت مسئولین واقع شده و لازم است که اداره کل اوقاف و امور خیریه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و آستان مقدس حضرت معصومه(س) با همکاری یکدیگر برای آن چاره‌اندیشی کنند.

سیار گلزار شهدای سوم خرداد را مورد توجه قرار داد و گفت: این گلزار به خوبی ترمیم یافت و اکنون ظاهر زیبا و در شأن شهدا دارد که این تغییرات باید در گلزار شیخان نیز انجام شود.

وی تأکید کرد: ارگان‌ها نباید به دلیل اختلاف سلیقه، این جلسات را بدون نتیجه رها کنند و به بهانه لزوم مطالعه بیشتر از اصلاح وضعیت گلزارها و یادمان‌ها غفلت کنند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com