کد خبر ۳۳۶۸۷ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰
با تصمیم هیئت تکواندو صورت گرفت :

لیگ تکواندو قم تعطیل شد / پیگیری رقابت مدعیان از دوم بهمن

رقابت‌های لیگ تکواندو قهرمانی باشگاه‌های استان قم به دلیل فرارسیدن زمان امتحانات تکواندوکاران تا دوم بهمن ماه تعطیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رقابت‌های فصل جاری لیگ تکواندو باشگاه‌های استان قم در چهار رده سنی خردسالان نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود و اکنون به دلیل فرارسیدن زمان امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان تکواندوکار تعطیل است و ادامه مسابقات از دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

این در حالی است که بعد از شروع رقابت‌های لیگ تکواندو رده‌های سنی خردسالان و نونهالان باشگاه‌های قم،‌ دوازدهمین دوره لیگ تکواندو استان قم نیز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از هفته نخست دی‌ماه در خانه تکواندو استان قم آغاز به کار کرده است.

 

‌با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته برگزار کننده مسابقات لیگ هیئت تکواندوی استان قم، پیکارهای هفته‌های اول و دوم از دوازدهمین دوره لیگ‌های این سه رده سنی برگزار شد در حالی که مدعیان در هر دو بخش کیوروگی و پومسه با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

 

رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های قم در رده سنی نوجوانان با عنوان جام آینده‌سازان تکواندو برگزاری می‌شود تا بهترین‌ها برای حضور در مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان کشور و همچنین پیکارهای لیگ تکواندو نوجوانان ایران در سال آینده انتخاب شوند.

 

همچنین مسابقات لیگ رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان که تکواندوکاران آن همزمان با یکدیگر رقابت می‌کنند با عنوان جام معصومیه به انجام می‌رسد و در مجموع هیئت تکواندو استان قم رقابت‌های لیگ امسال در تمام رده‌های سنی را با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم برگزار می‌کند.

 

در مسابقات لیگ نوجوانان تکواندو باشگاه‌های استان قم با عنوان جام آینده‌سازان تکواندو پنج تیم از باشگاه‌های مختلف حضور دارند و در هفته نخست تیم مدرسه تکواندو سام به مصاف تیم ماشین‌های اداری میثم رفت که در پایان با نتیجه 10 بر یک مغلوب شد.

 

همچنین در دومین مسابقه لیگ تکواندو نوجوانان قم تیم باشگاه افق طلایی قم موفق شد با نتیجه 11 بر یک تیم باشگاه رزمی پارس را شکست بدهد، ضمن اینکه تیم آتلیه‌طهران دیگر تیم حاضر در این لیگ در دیدارهای هفته نخست استراحت کرد.

 

تیم آتلیه‌طهران بعد از استراحت در هفته نخست، در رقابت‌های هفته دوم به مصاف تیم افق طلایی رفت و با نتیجه 12 بر صفر شکست خورد، ضمن اینکه دیگر دیدار هفته دوم لیگ نوجوانان قم بین دو تیم ماشین‌های اداری میثم و باشگاه رزمی پارس به برتری 11 بر یک ماشین‌های اداری انجامید و و مدرسه تکواندو سام در این هفته استراحت داشت و میدان نیامد.

 

در پایان رقابت‌های هفته‌های اول و دوم لیگ تکواندوی نوجوانان قم تیم افق طلایی با 6 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم تکواندوی ماشین‌های اداری میثم با همین تعداد امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت، ضمن اینکه لیگ جوانان نیز با انجام دیدارهای هفته‌های اول و دوم آغاز به کار کرد.

 

در دیدار لیگ تکواندو جوانان قم با عنوان جام معصومیه و در هفته نخست باشگاه آریا 6 بر چهار تیم مدرسه تکواندو سام را برد و دماگستر سام هشت بر دو آتلیه طهران را شکست داد، ضمن اینکه در هفته دوم آتلیه‌طهران پنج بر سه از سد تیم تکواندو سام گذشت و تیم دماگستر سام 6 بر چهار باشگاه آریا را شکست داد.

 

در رده‌بندی پایان دیدارهای هفته دوم لیگ تکواندو جوانان باشگاه‌های قم، تیم آرتا دماگستر سام با 6 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و باشگاه آریا با سه امتیاز در مکان دوم ایستاد، ضمن اینکه تیم آتلیه‌طهران با سه امتیاز مکان سوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد.

 

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com