کد خبر ۳۳۰۷۴ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۱
لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور :

ایثار ماهان تندیس قم بر شهرداری تبریز غلبه کرد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم در نخستین دیدار خود از مرحله سوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از سد تیم شهرداری تبریز عبور کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دیدارهای مرحله سوم در حالی امروز در قم آغاز شد که تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم در ششمین مسابقه خود از مرحله مقدماتی فصل جاری مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم شهرداری تبریز شد.

در مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور هشت تیم حضور دارند و براساس قرعه‌کشی انجام شده در انجمن بسکتبال با ویلچر فدارسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در دو گروه دیدارهای خود را برگزار می‌کنند.

بازی‌های مرحله سوم مقدماتی در گروه نخست با حضور چهار تیم و در گروه دوم با جدال چهار تیم برگزار می‌شود و تیم‌ها در دو روز با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا تکلیف تیم‌ها برای حضور در مرحله پلی‌آف این فصل لیگ برتر مشخص شده و به غیر از مرحله چهارم در تلاش برای راهیابی به مرحله نهایی در پلی‌آف با یکدیگر به رقابت بپردازند و به این‌ ترتیب قهرمان این فصل لیگ مشخص شود.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم بعد از تمرینات خوبی که برای حضور در این رقابت‌ها انجام داد و نتایج قابل قبولی که در دیدارهای دو مرحله قبل مقابل تیم‌های همگروه خود کسب کرد، در روز نخست بازی‌های مرحله سوم برابر تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری تبریز به میدان رفت و صاحب برتری شد.

شاگردان عباس خاکی در این دیدار که در سالن شهدای بهزیستی قم و در حضور علاقه‌مندان به ورزش بسکتبال با ویلچر به انجام رسید، برابر تیم شهرداری تبریز تیم برتر میدان بودند و در نهایت با اختلاف 36 گل حریف خود را شکست دادند.

ایثار ماهان تندیس قم در حالی مرحله سوم فصل جاری رقابت‌های لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را با پیروزی برابر تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری تبریز شروع کرد که یکی از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود.

به دست آوردن نتیجه پیروزی برابر تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری تبریز موجب شد تا نماینده بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان استان قم گام بلندی برای صعود به عنوان صدرنشین از گروه نخست مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بردارد.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم در این دیدار برابر تیم شهرداری تبریز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و در به ثمر رساندن موقعیت‌های گل خود دقت عمل خوبی داشت تا این بازی را با نتیجه خوبی به پایان برساند.

نماینده بسکتبال با ویلچر استان قم در نیمه نخست این دیدار با برتری 35 بر 19 میدان را ترک کرد و در نیمه دوم نیز به برتری خود ادامه داد تا نتیجه پیروزی قابل توجه و جذاب 70 بر 34 به سود این تیم بر روی تابلوی سالن شهدای بهزیستی قم نقش ببندد.

براساس برنامه انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم، شهرداری تبریز، شهرداری آمل و شهرداری اراک چهار تیم حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی بسکتبال با ویلچر قهرمانی لیگ باشگاه‌های کشور هستند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com