کد خبر ۳۲۸۷۲ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷
در مرحله سوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر انجام می‌شود :

جدال ایثار ماهان‌تندیس قم با شهرداری اراک برای صدرنشینی لیگ برتر

تیم‌های ایثار ماهان‌تندیس قم و شهرداری اراک در تلاش به منظور کسب صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر برای سومین بار در فصل جاری مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،قمی‌ها و اراکی‌های حاضر در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور همواره بازی‌های جذاب و تماشایی در لیگ برتر به نمایش گذاشتند و یک پای ثابت مرحله نهایی لیگ برتر و جزء مدعیان قهرمانی چند فصل اخیر بوده‌اند.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار ماهان‌تندیس قم سه فصل متوالی و تیم جوان و با انگیزه شهرداری اراک نیز دو سال پی‌درپی در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حاضر بوده‌اند، اما دو نایب قهرمانی و یک عنوان قهرمانی سهم نماینده قم بوده و اراکی‌ها هر بار سوم شده‌اند.

اکنون تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم و شهرداری اراک که از جمله تیم‌های مطرح و با سابقه ادوار مختلف مسابقات باشگاه‌های برتر بسکتبال با ویلچر کشور هستند در گروه نخست از فصل 1394 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌‌های کشور حاضر هستند.

نمایندگان ورزش جانبازان و معلولین استان‌های قم و مرکزی همواره مصاف جذاب و تماشایی با یکدیگر داشته‌اند و اکنون که فصل 1394 مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در جریان است در مرحله مقدماتی تاکنون دو بار با یکدیگر روبرو شده‌اند که سهم هر یک از آنها یک برد بوده است.

در شرایطی که میزبانی دیدارهای مرحله نخست از فصل جدید لیگ برتر در گروه نخست مقدماتی بر عهده اراکی‌ها بود، نماینده میزبان توانست از فرصت میزبانی به خوبی استفاده کرده و تیم پرقدرت و مدعی ایثار ماهان‌تندیس قم را در اراک با شکست مواجه کند.

اما در مرحله دوم که بازی‌ها به میزبانی بندرعباس به انجام رسید، اراکی‌ها که در ترکیب تیم خود بازیکنان جوان و با تجربه را در کنار یکدیگر دارند و یکی از تیم‌های سازنده مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند در جدال با مدافع عنوان قهرمانی فصل قبل یعنی ایثار ماهان‌تندیس قم تن به شکست دادند.

در نخستین رویارویی آنها در فصل جاری که 6 آبان‌ماه سال جاری در اراک انجام شد، نماینده استان مرکزی در جدال با تیم ایثار ماهان‌تندیس قم با حساب 68 بر 59 صاحب برتری شد، اما در دومین بازی که دو تیم 26 آبان‌ماه در بندرعباس انجام دادند نماینده قم به برتری 84 بر 75 دست یافت.

تیم‌های ایثار ماهان‌تندیس قم و شهرداری اراک بارها در لیگ برتر برابر یکدیگر به میدان رفته‌اند، اما در اکثر این بازی‌ها نماینده قم پیروز میدان بوده و اکنون که نوبت به سومین رویارویی آنها در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور رسیده است دو تیم برای تصاحب صدر جدول در اوج حساسیت برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

مسابقه تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم و شهرداری اراک از مرحله سوم مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه در سالن ورزشی شهدای بهزیستی قم برگزار خواهد شد.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com