کد خبر ۳۳۱۳۶ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰
شهردار منطقه یک قم خبر داد

اتمام پروژه‌ محتشم کاشانی تا پایان سال جاری

شهردار منطقه یک قم از اتمام پروژه بلوارهای محتشم کاشانی و شهید بیگدلی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در حاشیه بازدید قائم‌مقام شهردار قم از وضعیت پروژه‌های شهرداری منطقه یک قم، تکمیل پروژه‌های شهری در کم‌ترین زمان و با بیشترین کیفیت را از اولویت‌های شهرداری این منطقه دانست و گفت: با توجه به وجود تملک‌های گسترده در محدوده پروژه‌های شهری شهروندان باید بیشترین مشارکت را با مسئولان شهرداری داشته باشند تا بتوانیم برنامه عملیاتی پروژه‌ها را بدون هیچ توقفی به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه 19 پروژه تملکی در برنامه‌های توسعه شهری شهرداری منطقه یک قم مورد بررسی قرار گرفته است، اضافه کرد: 77 درصد پروژه‌های عمران شهری منطقه یک به این پروژه‌ها اختصاص دارد که برای اتمام آن‌ها نیازمند اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان هستیم و تاکنون در این راستا اقدامات مناسبی انجام شده است.

شهردار منطقه یک قم به وضعیت پروژه بلوار محتشم کاشانی اشاره کرد و گفت: تاکنون فاز یک این بلوار به اتمام رسیده و اقدامات زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت آن انجام شده است و امیدواریم فاز دوم آن را نیز پایان سال جاری تکمیل کنیم.

وی از تکمیل بلوار بیگدلی تا پایان سال جاری خبر داد و اضافه کرد: تملک پروژه سه شهدای 15 خرداد تاکنون 50 درصد پیشرفت داشته و تملک و آزادسازی تقاطع بلوار عماریاسر و بزرگراه امام علی(ع) انجام شده است که امیدواریم با پیگیری از دستگاه‌های استانی مشکل بخشی از این پروژه که خارج از محدوده است را برطرف کنیم.

اصفهانیان‌مقدم خاطرنشان کرد: تملک‌های 55 متری حکیم و انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص) با محوریت شهرداری منطقه یک قم در دستور کار قرار گرفته است.

وی از تملک‌ها و تاسیسات به عنوان مشکلات اصلی پروژه‌های شهری یاد کرد و گفت: برای رفع معضل نبود نقدینگی در پروژه‌های تملکی از راهکارهای غیرنقدی با کسب رضایت مردم استفاده می‌کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com