کد خبر ۳۱۰۷۱ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم مطرح کرد

بیشترین گلایه شهروندان قمی از سد معبر

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم از برقراری سه هزار و ۲۵۵ پیام با این سامانه در هفته گذشته خبر داد و گفت: بیشترین تماس‌ها مربوط به سدمعبر خودروها بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم خسروی در خصوص عملکرد سامانه 137 در یک هفته گذشته گفت: از شنبه چهارم مهرماه تا جمعه 10 مهر همشهریان تماس‌های زیادی با این سامانه داشتند که هر یک موضوعی را مطرح کردند و خواستار توجه و رسیدگی مسئولین شدند.

سرپرست سامانه 137 شهرداری قم با بیان اینکه سه هزار و 255 پیام در هفته گذشته داشتیم خاطرنشان کرد: در هفته گذشته سد معبر خودرویی بیشترین پیام را به خود اختصاص داد و شهروندان 378 مورد سد معبر خودرویی گزارش کردند.

وی از 119 مورد تماس درباره نظافت معابر و شوارع خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر این‌ها 154 مورد سد معبر توسط دست‌فروشان صورت گرفته بود که شهروندان از طریق سامانه 137 آن را به مسئولان گزارش دادند.

خسروی با بیان دیگر موارد گزارش‌ شده توسط شهروندان یادآور شد: همچنین 143 مورد درخواست جمع‌آوری زباله و 91 مورد اطلاع‌رسانی در زمینه تحول خطوط اتوبوسرانی صورت گرفته و در 90 تماس هم شهروندان اعلام کرده‌اند که مسیرهای مختلف نیاز به اتوبوس دارد.

وی تصریح کرد: این سامانه توسط اپراتور صدای شهروندان را ضبط کرده و به دستگاه‌های مربوطه اطلاع می‌دهد و اگر پیامی فوری باشد همان موقع ارجاع و پاسخ داده می‌شود و برای دیگر تماس‌ها ضمن اخذ تاییدیه حداقل 24 ساعت پس از پیگیری نتیجه اقدامات را به شهروندان می‌دهیم.

سرپرست سامانه 137 شهرداری قم اضافه کرد: سامانه 137 پل ارتباطی مردم با شهرداری است و راهنمایی‌های لازم در خصوص درخواست‌های شهروندان انجام می‌شود.

خسروی خواستار همکاری هر چه بیشتر شهرداری با این سامانه شد و بیان کرد: پیرو تاکید شهردار قم که  پاسخ دادن به نظرات شهروندان را امری مهم تلقی کرده است، امیدواریم با همراهی هر چه بیشتر شهرداری بتوانیم بهتر از قبل پاسخگوی شهروندان باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی برای طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری در بین شهروندان گفت: اطلاع‌رسانی دقیق از سیاست‌گذاری شهرداری است و آگاهی مردم درباره اقدامات در دست انجام موجب می‌شود تا همکاری بیشتری داشته باشند و روشن و آگاه شوند ولی چون اطلاع کافی ندارند تعداد تماس‌هایشان با سامانه افزایش می‌یابد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com