کد خبر ۳۳۲۳۸ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۱
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم:

یک کارخانه دمپایی در قم طعمه حریق شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از حریق گسترده در یک کارخانه دمپایی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عباس جعفری با اشاره به عملکرد این سازمان طی 48 ساعت گذشته گفت: در این مدت 19 عملیات مختلف آتش‌نشانی توسط آتش‌نشانان قمی انجام شد.

وی افزود: این ماموریت‌ها شامل عملیات نجات، حریق، ایمن‌سازی و حریق ضایعات می‌شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در تشریح جزئیات این عملیات اظهار کرد: در این مدت هشت مورد ایمن‌سازی، چهار مورد حریق، پنج مورد نجات و دو مورد حریق ضایعات روی داد.

جعفری با اشاره به عملیات ایمن‌سازی ادامه داد: پنج مورد عملیات در روز شنبه و سه مورد دیگر در روز یکشنبه انجام شد.

وی اضافه کرد: یک مورد صید حیوانات موذی، یک مورد بریدن قفل فرمان ماشین، یک مورد نشت گاز منزل، یک مورد واژگونی خودرو و یک مورد بازگشایی درب منزل در روز شنبه انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تصریح کرد: همچنین دو مورد بازگشایی درب خودرو و یک مورد احتمال سقوط خودرو در زمینه ایمن‌سازی نیز در روز یکشنبه انجام گرفت.

جعفری با اشاره به عملیات نجات افزود: دو مورد عملیات نجات در روز شنبه و سه مورد دیگر نیز در روز یکشنبه اتفاق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: یک مورد محبوسی حیوانات و یک مورد واژگونی خودرو در روز شنبه و یک مورد محبوسی آسانسور، یک مورد افتادن شخص در گودال و یک مورد محبوسی کودک در منزل در روز یکشنبه صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به انجام چهار مورد حریق در این مدت اضافه کرد: دو مورد حریق در روز شنبه و دو مورد دیگر نیز در روز یکشنبه انجام شد.

جعفری اظهار کرد: یک مورد حریق منزل و یک مورد حریق کارخانه دمپایی در روز شنبه و یک مورد حریق زیرپله برقی و یک مورد حریق پرده‌فروشی در روز یکشنبه روی داد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت دو مورد حریق ضایعات به وقوع پیوست، گفت: این دو مورد به روز یکشنبه اختصاص داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به وقوع حریق در کارخانه دمپایی خاطرنشان کرد: این حریق گسترده بود و هشت دستگاه خودروی آتش‌نشانی برای اطفای آن اعزام شدند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com