کد خبر ۳۳۱۸۸ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۷

شکست بانوان ووشوکارقم در لیگ بر‌تر

دبیر هیئت ووشوی استان قم گفت: بانوان ووشوکار قم در هفته نخست از فصل جدید لیگ بر‌تر ووشوی بانوان باشگاه‌های کشور کار خود را با شکست آغاز کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدهادی رشیدی اظهار داشت: فصل جدید لیگ بر‌تر ووشوی باشگاه‌های بانوان کشور در رده سنی بزرگسالان و جوانان روز گذشته در تهران، هفته نخست خود را پشت سر گذاشت و نماینده قم در آکادمی ملی ووشو به میدان رفت.

وی افزود: بانوان ووشوکار قم در آغاز فصل جدید در نخستین دیدار خود به مصاف تیم پرقدرت جوانه البرز رفتند که این مسابقه با برتری قاطع ۹ بر یک تیم جوانه البرز به عنوان یکی از تیم‌های مدعی این رقابت‌ها همراه بود.

دبیر هیئت ووشوی استان قم گفت: دومین مسابقه تیم ووشوی بانوان قم برابر هیئت ووشوی اصفهان برگزار شد که در این مسابقه نیز ووشوکاران قمی در کسب پیروزی توفیقی نیافتند و ۶ بر ۲ برابر حریف، تن به شکست دادند.

رشیدی بیان داشت: پس از حضور موفقیت آمیز فصل گذشته، این برای دومین سال پی در پی است که تیم ووشوی بانوان قم در لیگ بر‌تر کشور حاضر می‌شود گرچه دغدغه‌های مالی در مورد این تیم، کار را دشوار کرده است.

وی عنوان کرد: سال گذشته در بخش ساندا از ووشوکاران قمی و در بخش تالو از نفرات غیربومی استفاده کردیم اما امسال تمامی نفرات ما اعم از ساندا و تالوکاران از استان قم در مسابقات حاضر هستند.

دبیر هیئت ووشوی استان قم تصریح کرد: هدایت این تیم بر عهده زهرا سلیمانی است که فصل گذشته نیز مربیگری این تیم را بر عهده داشت و ترکیب تیم ووشوی بانوان قم چند بانوی ورزشکار حضور دارند که همگی از گزینه‌های دعوت به تیم ملی و کسب عنوان در لیگ بر‌تر محسوب می‌شوند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com