کد خبر ۳۳۳۵۴ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲
لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور

صبای قم در فکر سومین پیروزی متوالی و حفظ صدرنشینی

تیم فوتبال جوانان صبای قم در دومین بازی خانگی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برای کسب سومین پیروزی متوالی به مصاف استعداد برتر مشهد می‌رود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، تیم فوتبال جوانان صبای قم در هفته نخست با غلبه دو بر صفر برابر تیم بهارنارنج بابل و کسب برتری یک بر صفر برابر تیم مدرسه عالی‌ حرفه‌ای مشهد در هفته دوم نیم‌فصل نخست بازی‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور صدرنشین این بازی‌ها است.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال، دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران عصر سومین روز دی‌ماه آغاز می‌شود و تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیداری خانگی به مصاف تیم استعداد برتر مشهد خواهد رفت.

مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که 28 تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال در چهار گروه هفت تیمی مرحله مقدماتی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

این در حالی است که صبای قم در مرحله گروهی فصل جاری بازی‌های لیگ دسته اول جوانان در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های مدرسه عالی‌مشهد، دانش فریدون‌کنار، بهارنارنج بابل، پدیده ساری، استعداد برتر مشهد و پارس‌ خلیج‌خودرو تهران هم‌گروه است.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال دیدارهای هفته سوم از نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور امروز پنجشنبه سوم دی ماه برگزار خواهد شد و تیم‌های لیگ برتری در 12بازی به میدان خواهند رفت در حالی که بازی صبای قم با تیم فوتبال استعداد برتر مشهد برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال جوانان صبای قم هم‌اکنون در جدول رده‌بندی گروه دوم مقدماتی با کسب 6 امتیاز در مکان نخست جدول رده‌بندی جای دارد و بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال در دیداری خانگی از بازی‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور از ساعت 14 امروز با تیم استعداد برتر مشهد در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم دیدار می‌کند.

این در حالی است که صبای قم در هفته دوم نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی مشهد میهمان تیم مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد بود و در پایان میزبان خود را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد و به سه امتیاز این دیدار دست یافت.

صبای قم امروز در حالی با تیم استعداد برتر مشهد در ورزشگاه شهید حیدریان قم دیدار می‌کند که بعد از این هفته از بازی‌ها، لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور تا بیست و سوم دی‌ماه به دلیل فرارسیدن زمان برگزاری امتحانات تحصیلی بازیکنان تعطیل می‌شود.

در حالی که مشهد دو نماینده در بازی‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور دارد،‌ تیم استعداد برتر مشهد که امروز با صبای قم بازی دارد، در دربی مشهد تیم مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد را شکست داده و هفته قبل نیز کادر فنی این تیم به دقت دیدار صبای قم در مقابل دیگر نماینده مشهد را نظاره‌گر بودند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com