کد خبر ۳۳۳۹۱ انتشار : ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۹
دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور آغاز می‌شود

جنگ ته‌جدولی‌ها در قم

جدال تیم‌های انتهای جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر ششمین روز دی‌ماه به میزبانی شهر قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، شروع دیدارهای دور برگشت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌‌های کشور برای تیم فوتبال امید صبای قم با انجام یک دیدار خانگی همراه است تا بلکه شاگردان حسین گنجیان در خانه خود به سومین پیروزی این فصل دست یابند.

با این حال امیدهای صبای قم که امسال در جدال با 11 رقیب دیگر در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور حضور دارند، در هفته پایانی نیم فصل موفق به گرفتن نخستین سه امتیاز دیدارهای خانگی شدند و سه بر یک به برتری رسیدند تا نخستین برد خانگی و دومین پیروزی این فصل را جشن بگیرند و در جدول لیگ برتر هشت امتیازی شوند اما همچنان در مکان دوازدهم باقی بمانند.

تساوی 2 بر 2 صبا با فجر در نیم‌فصل نخست لیگ برتر امید

تیم فوتبال امید صبای قم فصل جدید را بسیار خوب آغاز کرد و در هفته نخست آن، در دیداری خارج از خانه برابر فجر شهید سپاسی یکی از تیم‌های با سابقه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به میدان رفت و با متوقف کردن این تیم موفق به کسب یک امتیاز از میهمانی کاکوهای شیرازی شد.

اما بعد از آن مسابقه،‌ اوضاع چندان بر وفق مراد صبایی‌ها پیش نرفت و صبای قم در سایر دیدارهای خود از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تنها در دو بازی برابر حریفان به برتری رسید و در سایر دیدارها بیشتر باخت و کمتر مساوی کرد.

امید صبای قم که دیدار هفته هشتم در مقابل صنعت نفت آبادان به به میدان نرفت، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال در چهار آغاز لیگ برتر با چهار حریف سرسخت دیدار کرد و در چهار هفته پایانی نیز با چهار نماینده استان خوزستان یعنی صنعت‌نفت آبادان، فولاد خوزستان، نفت اهواز و کارون اهواز روبه‌رو شد.

امید صبای قم در میانه راه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با مشکلات مالی نیز روبه‌رو شد و درج یک خبر مبنی بر احتمال انصراف این تیم از مسابقات لیگ برتر امید نیز، امیدهای صبا را به حاشیه برد تا جایی که صبا از میانه جدول به انتهای رده‌بندی لیگ برتر رفت.

صبا قعرنشین فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید ایران

اکنون شرایط جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به شکلی است که تیم امید صبای قم با کسب تنها هشت امتیاز در بین 12 تیم حاضر در لیگ برتر در مکان دوازدهم و آخر جای دارد ولی امیدوارانه گام به دیدارهای دور برگشت می‌گذارد تا از این رتبه فاصله بگیرد.

شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتبال امید صبای قم در هفته دهم آخرین بازی خارج از خانه خود در نیم‌فصل را انجام دادند و برابر تیم فوتبال امید نفت اهواز به میدان رفتند و در حالی که بازی خوبی ارائه می‌کردند دقیقا شبیه به نتیجه‌ای که در دیدار هفته نهم برابر فولاد خوزستان گرفتند برابر نفت اهواز با یک گل مغلوب شدند.

اما بعد از این دیدار نوبت به آخرین بازی خانگی صبای قم در نیم‌فصل نخست لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور رسید و این تیم تلافی ناکامی‌های اخیر خود را بر سر چهارمین نماینده خوزستان درآورد و در دیداری حساس برابر کارون اهواز موفق به کسب دومین پیروزی این فصل شد و در قم با نتیجه سه بر یک حریف را برد.

هفته های متوالی بود که ناکامی گریبان تیم فوتبال امید صبای قم را گرفته بود و بازیکنان و کادر فنی این تیم را از نظر روحی و روانی در شرایطی بسیار نامساعدی قرار داده بود اما سرانجام در هفته پایانی نیم فصل، صبایی ها از بحران به صورت موقت خارج شدند.

بازی‌های دور برگشت از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از عصر روز یکشنبه ششم دی‌ماه آغاز می‌شود و صبای قم از ساعت 14 این‌ روز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم فجر شهید سپاسی شیراز خواهد بود.

جدول رده‌بند‌ی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور:

فولاد خوزستان با 26 امتیاز
سپاهان اصفهان با 20 امتیاز
صنعت‌نفت آبادان با 17 امتیاز (یک بازی کمتر)
ملوان بندر انزلی با 16 امتیاز
مس رفسنجان با 15 امتیاز
نفت اهواز با 14 امتیاز
تراکتورسازی تبریز با 13 امتیاز (دو بازی کمتر)
کارون اهواز با 11 امتیاز (یک بازی کمتر)
فجر سپاسی شیراز با 11 امتیاز
 مس کرمان با 10 امتیاز (دو بازی کمتر)
 ایرانجوان بوشهر با 9 امتیاز (یک بازی کمتر)
 صبای قم با 8 امتیاز (یک بازی کمتر)

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com